וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דייגו ניקולייבסקי מועמד להצטרף בינואר

17.12.2015 / 8:58

הקשר הארגנטינאי יהודי (22) של חימנסיה לה פלאטה, עשוי לחזק את הסגל של סלאח חסארמה. גם שחר הירש ואוסטין אמוטו הנבחן מועמדים. מנגה, חיימוב וגוטיירס יחמיצו את הפועל תל אביב

one

בעירוני קרית שמונה רוצים להתחזק מאוד לקראת חודש ינואר ובקבוצה ישנם מועמדים רבים לחיזוק. לוואלה! ספורט נודע שאחד מהמועמדים היותר רציניים לחיזוק הוא היהודי ארגנטינאי דייגו ניקולייבסקי שמשתייך לחימנסיה לה פלאטה מהליגה הראשונה בארגנטינה. ניקולייבסקי זכה להצעה מקבוצה נוספת בליגת העל אך הבהיר שהוא אינו מתכוון להגיע אליה, כשעושה רושם שהשחקן שמשחק בעמדת הקשר ההתקפי יהיה מוכן לעשות עלייה רק אם יהיה מדובר בקבוצה גדולה בסדר גודל של קרית שמונה או של אחת הקבוצות המתמודדות בצמרת העונה.

בשלב זה לא ברור אם היהודי ארגנטינאי אכן יגיע לקבוצה אבל הוא ברשימת המועמדים כמו גם שחר הירש ואוסטין אמוטו שימשיך להיבחן ועשוי לחתום. ניקולייבסקי בן ה-22, משחק בצד ימין של הקישור ורשם 10 הופעות כמחליף בקבוצתו. בנוער של חימנסה השחקן כיכב עם 12 שערים ו-18 בישולים.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
מתגעגעים למנגה. שחקני קרית שמונה חוגגים אתמול/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, חלוץ הקבוצה דויד מנגה יצטרך לעבור בדיקה נוספת על ידי רופא כדי לברר שנית את חומרת פציעתו. השחקן, שבמועדון כבר העריכו שיחזור, בשלב זה עדיין לא כשיר ולא צפוי לשחק נגד הפועל תל אביב ואולי להיעדר זמן לא קצר. מנגה יעבור בדיקה נוספת ובמועדון מקווים שבסוף יתברר שהוא יחזור הרבה יותר מהר.

בניגוד לכך, גיא חיימוב עשוי לחזור מהר מאוד לפעילות כאשר הקביעה הלא סופית היא שמדובר במתיחה ברצועות ולא בקרע, מה שיחזיר אותו לפעילות בימים הקרובים. עם זאת השוער והמועדון מחכים לקביעה הסופית בנושא זה כשבכל מקרה חיימוב לא יכול לעמוד בשער מול הפועל תל אביב בשבת, זאת בשל הרחקתו למשחק אחד לאחר שבית הדין העניש אותו בהרחקה בפועל ממשחק אחד.

אך כאן לא נגמרת מכת הפציעות של סלאח חסארמה והוא ייאל להסתדר גם הפעם בלי לואיס גוטיירס שממשיך להיות פצוע ועשוי לחזור בשבוע הבא לאימונים. בקבוצה מציינים לטובה את דין מימוני וסומכים עליו שימשי ביכולת הטובה גם בשבת. בתוך כך, בקבוצה ימשיכו לבחון את החלוץ אוסטין אמוטו. למרות שלא הבריק, במועדון אומרים שרואים שמדובר בשחקן אתלטי ומוכשר מאוד אך ציינו שהוא עדיין לא בכושר וצריך לראות אם הוא מסוגל להיכנס לכושר במהרה. בכל מקרה אמוטו יישאר לפחות עד השבוע הבא בקבוצה וייבחן כשאז עשויים בקבוצה להחליט לגביו לקראת חלון ההעברות בינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שוער עירוני קרית שמונה, מהדי זועבי. אדריאן הרבשטיין
צפוי להמשיך. מהדי זועבי/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק כשעל הפרק כמה מועמדים. איזי שרצקי עדיין רוצה אחד מהחלוצים הישראלים של מכבי חיפה אלון תורג'מן או שחר הירש אך בשלב זה מכבי חיפה מעוניינת להשאיל את תורג'מן דבר לו שרצקי לא מוכן. אם הירש ישוחרר ושרצקי יוכל לרכוש את כרטיסו הוא יכול להגיע. איציק כהן מבית"ר ירושלים הוצע לאיזי שרצקי אך בשלב זה הבעלים לא מתכוון לצרף את החלוץ לקבוצה.

מי ששרצקי החליט שהוא רוצה לרכוש את כרטיסו הוא השוער הצעיר מהדי זועבי שמפגין יכולת טובה למרות הטעות אתמול בשער של הפועל חיפה. זועבי הושאל לקבוצה לפני שנתיים עם אופציה להארכה והבעלים של קרית שמונה יממש אופציה זו כשהשוער המחליף של חיימוב יהפוך רשמית לשחקן של קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully