וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי: "הרבה חלוצים היו רוצים להבקיע שערים מכריעים כמו שהבקעתי"

17.12.2015 / 7:58

חלוץ בית"ר התייחס לביקורת על חוסר יציבות: "הסטטיסטיקה תתאזן, רוצים ללכת עד הסוף". צעירי ביקש להיות הבועט החמישי אך לא בעט. רואדה: "שמחה אמיתית זה רק כשניקח את הגביע"

one

מבחינה כלכלית בית"ר ירושלים הכניסה אתמול (רביעי) כ-350 אלף שקל לקופתה, אך הרבה מעבר לכך, העובדה כי הקבוצה עברה קבוצה ברמתה של הפועל באר שבע נתנה המון כוח לצוות המקצועי ולשחקנים. בבית"ר אמרו בסיום: "כולם ראו את הטירוף של כל האיצטדיון בשיוויון של שיר צדק, הם היו מתים לעלות לחצי וזה ההישג הגדול. באר שבע לא הקלה ראש אבל לא נשברנו גם בהארכה ועם הרבה אופי עשינו את זה".

אולי זה היה סמלי שמי שכובש את הפנדל המכריע היה חסוס רואדה, אולי השחקן הכי משפיע בבית"ר העונה והסיבה העיקרית להתייצבות ההגנה. גם לאחר השיוויון בדקה ה-95 ולפני ההארכה, כאשר כל השחקנים שבורים, זורקים בקבוקים, מתווכחים עם השופט ומשדרים ייאוש, רואדה הטריף בחזרה את השחקנים, עבר אחד אחד וניסה להרים אותם לקראת ההארכה. עם הירידה לחדר ההלבשה בסיום אמר רואדה "שמחה אמיתית זה רק שניקח את הגביע".

אגב, כאשר בבית"ר עמלו על רשימת בועטי הפנדלים הוחלט כי לירוי צעירי יהיה הבועט הרביעי. הקשר התעקש להיות החמישי ולבעוט את הפנדל שאמור היה להיות מכריע אך ההתמודדות הוכרעה לפני כן. בסיום המשחק אמר עוזר המאמן שי ברדה לצעירי: "אמרתי לך לבעוט רביעי? תקשיב לי בפעם הבאה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים: אלעד גבאי (מימין), לירוי צעירי, עומר נחמני, טל כחילה. ברני ארדוב
העונה המצוינת נמשכת. לירוי צעירי חוגג/ברני ארדוב

בבית"ר היו מרוצים ממספר מחליפים שבלטו אתמול ואמרו: "שחקנים כמו מגבו ועומר נחמני שלא משחקים הרבה נתנו הכל, איציק כהן נלחם על השם שלו, אסקלינג לוקח את ההזדמנות בשתי ידיים, טל כחילה חזר לשחק עם התלהבות גדולה, כולם רוצים להיות חלק מהקבוצה וזאת הבשורה הכי חשובה". במקביל, שוב נרשמה אכזבה מיכולתו של דני פרדה ונראה כי לא יהיה מנוס מפרידה בין הצדדים בינואר.

דובב גבאי אמר בסיום: "גביע הטוטו זה גם תואר ומשהו שאנחנו מאוד רוצים. אף פעם לא הקלנו בזה ראש, זה אמנם המפעל השלישי בחשיבותו אבל בכל העולם מכבדים מפעלים כאלה וגם אנחנו. אנחנו מאוד רוצים לזכות בגביע הטוטו".

גבאי נשאל מדוע חגג לאחר כיבוש השער ומייד הכחיש: "זה לא נכון. לא חגגתי, מי שראה אותי חוגג בשרלרואה או בסכנין יודע איך אני חוגג. זה היה הבית שלי ארבע וחצי שנים ואני יודע לכבד. קצת הופתעתי מהשריקות בוז אבל זה כדורגל".

גבאי הוסיף: "הובלנו 0:1, לספוג דקה 95 זה משהו שאסור שיקרה לנו. נקלענו לסיטואציה של ההארכה והחבר'ה עשו את העבודה בפנדלים. נגד נתניה נבוא כמו שצריך, יש לנו צוות שיכין אותנו, הם יעשו מה שצריך לאושש אותנו , זה לא משנה 120 דקות ,זה לא יהווה תירוץ"

דובב גבאי שחקן בית"ר ירושלים כובש שער מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
השתיק את הביקורות. דובב גבאי/ברני ארדוב

החלוץ כבש עד עתה שערים במשחקי החוץ של בית"ר בשרלרואה, דוחא, סמי עופר ואתמול בטרנר, במשחקים פחות אטרקטיביים הוא לא זכה להבקיע העונה: "לצערי זה קורה ככה אני הייתי מעדיף לכבוש בכל משחק. אני אעבוד על זה ואני מאוד רוצה שזה ישתנה, אני מרגיש שאני שווה יותר מזה"

גבאי נשאל האם הוא סובל מחוסר יציבות וענה בתקיפות: "בואו נספור כמה חלוצים עוברים אותי בכמות השערים מדי עונה ואז אענה על השאלה הזאת. הרבה חלוצים היו רוצים להבקיע שערים מכריעים כמו שההבקעתי השנה. התחלתי מבחינת מספרים לא כמו שרציתי עד עכשיו עם שני שערים בליגה ושני בישולים, אני לא מציב לעצמי רף אך אומרים שהסטטיסטיקה מתאזנת ואני מאמין שזה מה שיקרה".

סלובודאן דראפיץ' נשאל האם בדקה ה-95 חשב שזאת העונה של באר שבע והסביר: "אמרתי להם שאנחנו רוצים להביא את הרב של באר שבע אלינו. בדקות האחרונות זה המזל שלהם. ללא קשר הם קבוצה טובה שעשתה לנו חיים קשים. שמקבלים גול דקה 95 אחרי שעשית את כל החילופים זאת אכזבה גדולה ואתה מנסה לגרום לכולם להאמין ולא להישבר, זה עוד מבחן שעברנו וזה חלק מההתקדמות שלנו".

המאמן הוסיף על פאבלו דה לוקאס : "הוא היה טוב היום. היה לו חוסר מזל עם פציעות והוא הגיע לתקופה של דיכאון שבה הוא כבר לא ידע איפה הוא נמצא. היה לו משחק מצויין, אנחנו רוצים שיישאר איתנו בהמשך".

על ההשפעה של 120 דקות על המשחק נגד נתניה בשבת סיכם: "יכול להשפיע פיזית. ניתן לשחקנים לנוח, נעשה התאוששות, נצטרך לבחור נכון את השחקנים הרעננים, יש לנו צוות טוב, שחקנים שעובדים קשה, מאמין שעם טיפול טוב נגיע מוכנים למשחק".

ניקיטה רוקאביציה, ניסו קפילוטו, דן איינבינדר ודושאן מאטוביץ' זכו למנוחה. נראה כי רוקאביציה וקפילוטו שסיימו מחלה יהיו כשירים לשבת אך ספק אם יפתחו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully