וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "מוכיחים שאנחנו בעלייה. שבית"ר תרוויח כמה שיותר"

16.12.2015 / 23:32

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה מההעפלה הדרמטית לחצי גמר גביע הטוטו, גם עבור הבעלים: "אני לא מתעסק עם הכסף". בכר: "לא יכול לבוא בטענות, נגיע מוכנים לשני". גבאי: "הרגשה מוזרה"

one

בווידאו: תקציר הדרמה הגדולה, בסיומה ניצחה בית"ר ירושלים 2:4 בפנדלים

בית"ר ירושלים העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע הטוטו בזכות ניצחון 2:4 בפנדלים על הפועל באר שבע. כ-9,400 צופים חזו בדרמה גדולה באצטדיון טרנר, כששיר צדק כבש בדקה החמישית של תוספת הזמן ושלח את המשחק להארכה, אחרי שער היתרון של דובב גבאי ו-1:1 זהה גם במשחק הראשון. אלא ששלומי ארבייטמן ומאור מליקסון החמיצו מהנקודה הלבנה, והירושלמים הם אלה שהצטרפו לבני יהודה, מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה בחצי הגמר.

לקח אחריות בפנדל המכריע. חסוס רואדה חוגג עם החברים/ברני ארדוב

המאמן המנצח סלובודאן דראפיץ' אמר: "אנחנו מאושרים. חינכו אותנו שכל משחק אנחנו רוצים לנצח. לקבל גול בדקה ה-95 זה קצת אכזרי, כל הכבוד לחבר'ה שחזרו למשחק ועלינו לחצי הגמר. אני לא מתעסק עם הכסף, שיהיה לאלי טביב לבריאות ושבית"ר תרוויח כמה שיותר. מאוד חשוב לי איך ששיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בארץ. הוכחנו שיש לנו סגל רחב וטוב, עשינו כמה שינויים והחבר'ה רצו. אנחנו שמחים שעצרנו את רצף ההפסדים נגד באר שבע, אנחנו מתקדמים ויכולים להתמודד עם כל קבוצה בארץ. אנחנו מוכיחים משבוע לשבוע שאנחנו בעלייה, יש לנו משחק קשה מול מכבי נתניה וננסה לשמח את הקהל שלנו".

דובב גבאי, שכבש לרשת קבוצתו לשעבר: "הרגשה מוזרה, בכל אופן באר שבע הייתה לי לבית במשך ארבע שנים וחצי. אני לא אשכח את זה, אין סיכוי, אבל בכל זאת אנחנו מתעסקים בכדורגל והייתי חייב לעשות הכול עבור בית"ר ירושלים. אני שמח שהצלחתי. הפנים כבר למשחק הבא".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים עלתה לחצי גמר גביע הטוטו עם 2:4 בפנדלים בבאר שבע

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מרוצה מחזרתו של מאור בוזגלו. ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, סיכם: "אכזרי שזה ככה. חזרנו יפה, היינו הרבה יותר טובים בהארכה, אבל מסתכלים קדימה. שחקנים נתנו מעל ומעבר במשך 120 דקות ואי אפשר לבוא בטענות, גם אם מפסידים. אפשר לבוא בטענות על דברים אחרים, אבל מסתכלים על יום שני. יש לנו מספיק זמן עד יום שני, חמישה ימים להתאושש ולהתארגן כמו שצריך. נבוא פיזית הכי טוב שאפשר, גם מקצועית ומנטאלית נבוא מוכנים. אני לא יכול לכעוס על שחקן שמחמיץ פנדל, זה חלק מהמשחק. מישהו צריך להחמיץ מתישהו, הפעם זה היה בצד שלנו. כל משחק הוא לגופו, אני מתאים את עצמי ליריבה ולכלים שיש לי באותו רגע".

בכר הוסיף: "ניסינו הכול היום, עשינו בלגן בסוף והצלחנו להשוות איכשהו. יש שחקנים מגוונים, סגל טוב, בוזגלו חזר היום, גם בן שהר יחזור בקרוב. בוזגלו שחקן מצוין, חיכינו שהוא יחזור, לאט לאט הוא יצבור את הדקות שלו, כי מתחיל להיווצר עומס על השחקנים. נחזיר אותו בהדרגה והוא יהיה בורג חשוב".

מאור בוזגלו, שחזר אחרי כשלושה חודשים, אמר: "כיף לחזור לדשא אחרי תקופה יחסית לא קצרה, אבל הפסדנו וזה הצד המאכזב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully