וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מרגי יאמן את הפועל חיפה עד תום העונה: "אתן לזה צ'אנס"

16.12.2015 / 22:06

לאחר ההדחה מגביע הטוטו, שוחח הבעלים של הפועל חיפה עם בן מרגי ושכנע אותו להישאר כמאמן ראשי עד תום העונה, למרות התנגדותו הראשונית. הערכה: טל בנין ימתין להחלטה הסופית של כץ

one

בווידאו: הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה נפרדות ב-1:1

הפועל חיפה גנבה הערב (רביעי) את ההצגה מעירוני קרית שמונה, עם עוד פרק בפארסת המאמן של יואב כץ. הקריה אמנם עלתה אחרי 1:1 בעכו וזאת בזכות הניצחון 0:1 במשחק הראשון, אך תשומת הלב בסיום הופנתה לפרשה הבלתי נגמרת בהפועל חיפה, שאולי עכשיו מגיעה לסיומה הצפוי.

בסיום המשחק, עוזר המאמן מאיר בן מרגי, ביקש לשפוך אור על עתידו בקבוצה, על רקע השעייתו של טל בנין. בן מרגי שוחח עם הבעלים והסביר לו שבשל עסקיו, הוא מעוניין להישאר אך ורק כעוזר. זמן קצר לאחר מכן, כץ שוחח עם בן מרגי, שכנע אותו וסיכם איתו על הישארותו כמאמן ראשי עד תום העונה. "יואב הבטיח לי שהכול יהיה בסדר ושהכול יסתדר, החלטתי שאני מוכן לתת לזה צ'אנס", אמר בן מרגי.

עוזר מאמן הפועל חיפה, מאיר בן מרגי. אדריאן הרבשטיין
כץ הבטיח שהכול יהיה בסדר. מאיר בן מרגי/אדריאן הרבשטיין

כץ אמר בנושא לאחר המשחק: "לא הבנתם את מאיר כמו שצריך כנראה. הודעתי לו שהוא יהיה המאמן הראשי עד סוף העונה וכך יהיה. אם הוא יצטרך מישהו שיעזור לו, נביא מישהו כמנג'ר".

ועדיין, למרות הכול, כץ התעקש כי בנין לא יעזוב את הקבוצה. גם בנין עצמו, כך נראה, לא מתכוון לפעול עד אשר כץ יקבל החלטה סופית. "לא, זה לא אומר שהוא עוזב", אמר הבעלים. "למנג'ר דרושים כישורים אחרים ממאמן. נצטרך להביא מישהו עם הכישורים האלה". בחיפה מעריכים שמשמעות הדבר שבנין סיים את תפקידו, אך בפועל כץ כאמור לא מודיע לבנין זאת ומשאיר את ההשעיה בתוקף.

בן מרגי אמר בסיום המשחק: "היה לנו משחק טוב. הגענו להרבה מצבים וחזרנו למשחק אחרי הפיגור. אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה והרווחנו גם את אלי אלבז שהצליח להבקיע. יכול להיות שהמצב העיר את השחקנים, שהבינו שצריך לתת יותר. אני בחור צנוע ולא מחפש הרפתקאות, אני כרגע ממלא מקום עד הודעה של יואב".

מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה. אדריאן הרבשטיין
"לא נכנעים". חסארמה/אדריאן הרבשטיין

המאמן המנצח, סלאח חסארמה, אמר: "רצינו לבוא ולעלות שלב לחצי הגמר, זה היה חשוב אחרי ההפסד בתוספת של התוספת נגד באר שבע. הכנסנו כסף לקופת המועדון וזה מכובד ובמקביל, זה נותן ביטחון לשחקנים".

"אנחנו יודעים מה החשיבות למשחק מול הפועל תל אביב ומקווה שנעשה את העבודה. הכרתם אותי כשחקן ולמרות התקופה הקשה, אני עדיין עם אופי חזק ואני מפגין בטחון לשחקנים. לעולם לא ארים ידיים ואנחנו עוד נצא מהתקופה הזו. אמוטו מראה דברים טובים, נמשיך לבחון אותו ונחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully