וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד גביש חגג: "יש פה צוות שלא מאפשר לך להישאר לשנייה אחת לא מאופס"

16.12.2015 / 8:52

בלם מכבי פתח תקוה שלא זכה להזדמנויות העונה היה אחראי לשער שהעלה את הקבוצה לחצי הגמר. גיגי ישוב לסגל נגד הפועל חיפה, מלמד בספק, נשקלת אפשרות לצרף חלוץ זר

one

מכבי פתח תקוה הצליחה לשים בצד את הסערה של הימים האחרונים, וכשדיברה רק כדורגל, זה גם השתלם לה. המלאבסים סיימו אתמול (שלישי) ב-1:1 נגד מכבי חיפה, תוצאה שהספיקה להם לעלות לחצי הגמר אחרי הניצחון 0:1 מהמשחק הראשון. עודד גביש, שמיעט לשחק העונה ואף עלתה אפשרות שיעזוב בינואר, היה אחראי למחיקת שער היתרון של שובל גוזלן, כשהבקיע את השוויון בדקה ה-65.
מיד לאחר המשחק יצאה הקבוצה למסעדה כדי לחגוג את העלייה לחצי הגמר. בחוזיהם של מרבית השחקנים אין מענקים על עלייה לחצי הגמר, אבל במועדון ציינו: "אם נזכה בגביע, אף אחד לא יישאר מקופח".

גביש היה מאושר בסיום, ואמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "גביע הטוטו זה מפעל חשוב למועדון, כל השחקנים שמחים שהצלחנו לעשות את זה. אנחנו באים לנצח בכל משחק, לא רק להשתתף, וזה הדבר הכי חשוב מבחינתנו. אמנם לא ניצחנו, אבל עלינו שלב וזה מה שחשוב".
על העובדה שפתח תקוה הצליחה להדיח את מכבי חיפה אמר הבלם: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להתנצל בפני אף אחד. מכבי פתח תקוה זה מועדון שבכל מגרש בא לנצח, לשמור על העקרונות והדגשים שלו". גביש גם התייחס לעובדה שהיה אחראי לשער שהעלה את המלאבסים לחצי הגמר, וציין: "מבחינתי זה לא משנה אם זה אני או שחקן אחר. אני יודע שזה נשמע קלישאה, אבל זו האמת. היה פה מאמץ קבוצתי, ניצחנו וזה הדבר הכי חשוב".

שחקן מכבי פתח תקוה, עודד גביש. ברני ארדוב
"היה פה מאמץ קבוצתי". עודד גביש/ברני ארדוב

בשבת תפגוש הקבוצה את הפועל חיפה למשחק ליגה חשוב, וגביש מוסיף: "אין לנו ברירה אלא לנחות על הקרקע. יש לנו צוות מקצועי שלא נותן לנו לשנייה אחת להישאר לא מאופסים, ומהיום נתכונן למשחק הבא. נבוא לנצח".

לקראת המשחק מול עכו, צחי גיגי ישוב לסגל, אך עדיין לא ברור אם יחזור לעמוד בין הקורות לאור יכולתו הטובה של איתמר ניצן, שהחליף אותו בתקופת ההשעייה. מעבר לכך, עדיין לא ברור אם עידן שמש הפצוע יוכל לשחק מכיוון שהוא סובל מפציעה, ובמקרה כזה גיא מלמד יהיה זה שיתפוס את מקומו. לקראת חלון ההעברות, בקבוצה שוקלים אפשרות לצרף חלוץ זר, אבל עדיין לא התקבלה החלטה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully