וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עזוז: "כבר הרבה זמן המועדון הזה לא לקח תואר. צריך לשכוח מהמשחק הזה"

16.12.2015 / 8:28

קפטן בני יהודה מרוצה מהעלייה לחצי הגמר, אבל הודה: "זה לא היה משחק טוב מבחינתנו". מורי ישוב נגד הפועל עכו. גיל יצחק עבר כמושאל לשעריים

one

בני יהודה רשמה אתמול (שלישי) ניצחון ראשון בעידן יוסי מזרחי. הזהובים השיגו 0:1 בחוץ על מכבי נתניה במשחק לא טוב שלהם, אבל ג'וד נוורו, שנכנס כמחליף, דאג לעשות את ההבדל עם שער יפה בדקה ה-67. בקבוצה מרוצים בעיקר מההכנסה הכספית, ומקווים לראות את הקבוצה מגיעה לגמר ואולי מגדילה עוד יותר את קופת המועדון.

"זה לא היה משחק טוב שלנו", הודה הקפטן, איציק עזוז, בשיחה עם וואלה! ספורט. "מה שמנחם זה שגם במשחק לא טוב שלנו הצלחנו לנצח, בטח כשבמשחק כזה המטרה היא רק לעלות שלב. אנחנו חייבים לעבוד קשה ולהשתפר".

אמיר עגייב שחקן בני יהודה מול אמייה טגה מכבי נתניה. מגד גוזני
יכולים לחלום על תואר? אמיר עגייב/מגד גוזני

עזוז עצמו מתחיל לפנטז על זכייה אפשרית, ואמר: "בני יהודה לא לקחה תואר כבר הרבה זמן. הגענו למעמד מכובד של חצי הגמר, וכמובן שגם מבחינה כלכלית הניצחון הזה יכול לעזור מאוד למועדון שנמצא בקשיים כלכליים". על המשחק עצמו אמר עזוז: "אנחנו לא לוקחים כלום מהמשחק הזה. צריך לשכוח ממנו כמה שיותר מהר כי יש לנו משחק קשה בשבת על שש נקודות מול הפועל עכו. זו קבוצה שבדרך כלל במשחקים שלה מסתגרת וזה אף פעם לא קל להתמודד מול יריב כזה. גם המגרש לא פשוט, אבל אני מקווה שנעשה את זה".

עזוז גם התייחס לשינוי שעברה הקבוצה עם חילופי המאמנים, ואמר: "תמיד כשיש שינוי מאמן יש גם אנרגיות חדשות ואווירה חדשה. יוסי מזרחי הוא מאמן עם המון ניסיון ואני מקווה שהוא יצליח להעביר קצת מהידע שלו וישפר אותנו לקראת הליגה".
לקראת המשחק נגד עכו, דן מורי צפוי להיות כשיר. אסי בלדוט, שלא התלבש נגד נתניה מכיוון שזכה למנוחה, ישוב לסגל. בתוך כך, החלוץ גיל יצחק, שרשם הופעת ליגה אחת העונה, עבר בהשאלה למכבי שעריים מליגה א'.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully