וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסור שנתרגל למצב. בעבר, הדחה הייתה דבר הרבה יותר כואב"

16.12.2015 / 9:35

בצל העידוד מלביא וחלק מהמחליפים, חלק משחקני חיפה לא מעכל את ההדחה. משומר טוען שהוא כשיר, לוי: "הוא עבר פציעה, חוזר בקצב שלו". וגם: שינוי מדיניות בנוגע לשחרורים

one

במכבי חיפה כבר הבינו עוד בתחילת העונה שהקבוצה מחוץ למירוץ האליפות, אבל אתמול סיימה הקבוצה את דרכה בגביע הטוטו וכעת נותר לה המפעל השני בחשיבותו – גביע המדינה. "ההדחה מאכזבת מאוד. יש לי חשש מסוים ששחקנים קיבלו את ההדחה בצורה יפה, וזה הכי כואב", אמר אחד השחקנים אתמול. "אסור שנתרגל למצב הזה. בעבר הדחה כזאת במכבי חיפה הייתה דבר הרבה יותר כואב, יכול להיות שהמצב בשנים האחרונות השפיע". בצל האכזבה, בצוות המקצועי היו מרוצים אתמול ממספר שחקנים, בניהם נטע לביא שצפוי לפתוח גם מול הפועל כפר סבא, וכן המחליפים אלון תורג'מן ושובל גוזלן. במועדון מקווים שעטאא ג'אבר יתחיל במגמת שיפור לאחר שהוחלט לסיים את המתיחות ולחתום על חוזה חדש, כפי שפורסם בוואלה ספורט. רוני לוי החליט כי רק סמוך לחלון ההעברות יחליט מי יהיו החלוצים שישוחררו, כשהשער של גוזלן אתמול הקנה לו כמה נקודות זכות במאבק הזה.

שחקן מכבי חיפה, שובל גוזלן חוגג. ברני ארדוב
השער הקנה לו כמה נקודות זכות. שובל גוזלן/ברני ארדוב

אייל משומר שלא נכלל בסגל לא נמצא כרגע בתוכניות, אם כי רוני לוי טוען שהפציעה שעבר היא חלק מהבעיה שמונעת את שיתופו. משומר עצמו טוען כי הוא כשיר ובהמשך יתברר האם הוא יעזוב. רוני לוי הגיב על ההחלטה להשאיר את משומר מחוץ לסגל ואמר: "הוא כבר חודשיים לא בסגל, לא משהו חדש. הוא עבר פציעה והוא חוזר בקצב שלו. אלה ששיחקו קיבלו דקות משחק שהן חשובות, הרבה מהם הראו איכויות". "מכבי חיפה החליטה לשנות מדיניות. אין צורך לגשת לשחקנים ולהודיע להם רשמית על עזיבה. כל שחקן יודע בדיוק מה מצבו וסמוך לחלון נשמע כל אחד מהם ונבין מה הוא רוצה, כך זה נהוג באירופה. ההחלטה בידי השחקן ומי שלא רוצה, לא יהיה כאן", אמר גורם במועדון. אביחי ידין שלא נכלל בסגל גם לגביע הטוטו מבין שיצטרך למצוא קבוצה. יחד עם זאת, כמו במקרים אחרים, לא בטוח שתהיה קבוצה שתרצה לקלוט אותו בגלל שכרו הגבוה.

ומה לגבי הזרים? מכבי חיפה תשחרר אחד מהם רק אם תמצא פתרון כלכלי לעניין. לודוביק אוברניאק לא היה בסגל אתמול וקיבל מנוחה, אבל כך גם איסמעיל ריאן. נראה כי שני המשחקים הקרובים יהוו מבחן עבור אוברניאק וניקולה דרינצ'י'ץ'. "זה מאוד מאכזב, אבל ראיתם קבוצה מאוד מחויבת", סיכם אוהד לויטה את ההדחה. "עשינו עבודה די טובה וחבל. אישית, אני מרגיש טוב. כל דקה חשובה לי בסיטואציה שאני נמצא. אני עובד קשה באימונים. האוהדים? מתאר לעצמי שהאכזבה היא גדולה. גם אנחנו לוקחים את זה קשה, אם לא יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully