וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "צריך לעצור אותם כקבוצה, אי אפשר לחשוב על 11 הפרש אם רוצים לנצח"

16.12.2015 / 9:20

מאמן מכבי תל אביב אמר בהמראת הקבוצה לטורקיה למשחק הגורלי מול דרושפאקה: "אנחנו לא מסתכלים על המשחק הזה כמו התקשורת, אלא כמו על כל משחק שחשוב לנו". בקבוצה ינסו להכשיר את לנדסברג ואוחיון

קובי אליהו

מכבי תל אביב יצאה הבוקר (רביעי) לטורקיה לקראת המשחק הגורלי מול דרושפאקה ביום חמישי, שיכריע האם תצליח להעפיל לטופ 16. בקבוצה ינסו להכשיר למשחק את סילבן לנדסברג, שזכה למנוחה בדרבי, ואת יוגב אוחיון, שסובל מפציעה בקרסול.

ז'אן טבק אמר בשדה התעופה: "זה המשחק הרביעי הכי חשוב מאז שהגעתי למכבי, כל משחק הוא חשוב. אנחנו לא מסתכלים על המשחק הזה כמו התקשורת, אלא כמו על כל משחק שחשוב לנו. כולם מודעים לחשיבות שלו, אבל אתה צריך להסתכל על הכדורסל". על מצבת הפצועים שלו אמר המאמן: "ניצחנו בדרבי וזה העניק לנו קצת ביטחון, אך יש לנו גם שחקנים פצועים מהתמודדות - סילבן , יוגב ופארמר נמצאים בספק. אבל למשחק כזה לא צריך הכנה מנטלית כי כולם מודעים היטב לחשיבות שלו".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתכונן לרגע האמת. ז'אן טבק/קובי אליהו

על היריבה אמר המאמן: "קשה לדעת איך ניראה כשנתמודד מולם, כי הקבוצה שלנו שונה עכשיו. יש להם סגל עמוק, ושחקני החוץ שלהם טובים מאוד, כך גם הגבוהים שלהם, הם קבוצה טובה. אנחנו לא מתכוננים לשחקן אחד, צריך לעצור אותם כקבוצה. אני מנסה להכין את השחקנים למשחק עצמו, אי אפשר להתחיל לחשוב על להשיג 11 הפרש אם רוצים לנצח, אלא לקחת את זה שלב שלב במהלך המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully