וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי ריכטר: "המטרה שלי בריו היא לא פחות ממדליית זהב"

15.12.2015 / 23:03

הקלע האולימפי, שהתאמן בהרצליה עם נבחרת הקלעים של רוסיה לקראת גביע העולם באזרבייג'אן, מוכן לאתגר הגדול: "אם לא אזכה במדליה, זו תהיה אכזבה מבחינתי. העובדה שאני תחת הכוונת הלאומית מחייבת אותי להיות טוב יותר בהשוואה ללונדון"

הקלע סרגיי ריכטר, משמאל. הוועד האולימפי בישראל, מערכת וואלה! NEWS
מרגיש בכושר טוב. ריכטר/מערכת וואלה! NEWS, הוועד האולימפי בישראל

הקלע האולימפי סרגיי ריכטר החל הבוקר (שלישי) מחנה אימונים במטווח האולימפי בהרצליה עם נבחרת הקלעים של רוסיה, שמתאמנת לקראת גביע העולם באזרבייג'אן ואליפות אירופה שתתקיים בהונגריה בחודש מרץ. ריכטר, שבסוף השבוע האחרון הצליח לקבוע הישג שיא בגרמניה כשהשיג 400 נקודות מ-400 אפשריות במצב עמידה, נמצא בכושר טוב ומרגיש שיוכל להגשים את שאיפותיו הקיץ בריו. ריכטר העביר סדנת צליפה ברובה אוויר לעובדי ולקוחות חברת HAP Investments, החברה המאמצת שלו לקראת האולימפיאדה.

"אני עובד על פי תוכנית אימונים מסודרת שנקבעה על ידי המאמן שלי, יבגניי אלניקוב, שהוא עצמו מדליסט אולימפי מסידני 2000", אמר ריכטר. "התוכנית כוללת שני אימונים ביום, ויום וחצי חופש בשבוע. האימונים מורכבים מאימוני כושר בעצימות גבוהה לחיזוק שרירי הליבה והיציבות, אימוני סיבולת לב ריאה ואימונים מנטליים עם פסיכולוג של הוועד האולימפי בישראל שמסייעים לי לשפר את יכולות הריכוז לקראת התחרויות".

הקלע סרגיי ריכטר, משמאל. הוועד האולימפי בישראל, מערכת וואלה! NEWS
חולם על מדליה בריו. ריכטר/מערכת וואלה! NEWS, הוועד האולימפי בישראל

על המטרות שלו לקראת ריו אמר: "זה משמח אותי שאני מסומן כאחת התקוות הישראליות למדליה. הציפיות הגבוהות ממני ועצם העובדה שאני תחת הכוונת הלאומית מחייבים אותי להיות טוב יותר בהשוואה ללונדון, שבה לא הייתי מסומן למדליה. המשחקים בלונדון היו שיעור וריו זה המבחן. אין מצב שאני לא מקבל ציון מושלם, כלומר מדליית זהב, מדליה אחת ויחידה שיש לך ואין להרבה אחרים. לזה אני מקדיש את החיים שלי בשנה אחרונה. הגוף שלי אוכל ונושם את האולימפיאדה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אם לא אזכה במדליה, זו תהיה אכזבה מבחינתי מכיוון שנכון להיום איך שהדברים מתנהלים ברמה האישית וברמה המקצועית, אני לא יכול להרשות לעצמי לאכזב את עצמי ואת התומכים שלי".

ריכטר גם התייחס לקשר שלו עם נבחרת רוסיה שנמצאת בישראל, וסיפר: "המאמן שלי יבגניי אלניקוב היה בעברו מאמן נבחרת רוסיה והוא זה שעשה את החיבור עם נבחרת הקלעים האולימפית של רוסיה, שמגיעה להתאמן בישראל מספר פעמים בשנה. שיתוף הפעולה בין המדינות מאפשר לי להתאמן עם הטופ שבאירופה, שביניהם גם מדליסטים אולימפיים, ולשדרג את עצמי מול יריבים ברמה שלי. במקביל, בחמש השנים האחרונות אני משתתף בליגת הקלעים בגרמניה שנחשבת לליגה הטובה בעולם. בליגה אני מתמודד כקלע הזר המוביל של מועדון קוולאר מדיסילדורף ומסייע להם להגיע להישגים כמו מדליית כסף ב-2013 ומדליית ארד ב-2014. השנה העפלנו לשלב הגמר, אך לא זכינו להגיע לפודיום, למרות שבתחרות האחרונה הצלחתי להגיע לתוצאה מושלמת של 400 מתוך 400 במצב עמידה, מה שמעיד על כך שאני נמצא בכושר מצוין נכון להיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully