וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "סומכים על עצמנו, חייבים לבצע את העבודה"

15.12.2015 / 21:20

הפועל ירושלים ערכה אימון מסכם לקראת משחק העונה שלה מול וולגוגראד (ד', 18:30, ערוץ 5). פישר: "זה לא תלוי בנו, אבל נעשה מה שאנחנו יכולים". כל התרחישים למחזור הסיום - בפנים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ירושלים על בני הרצליה

הפועל ירושלים ערכה הערב (שלישי) את האימון המסכם שלה ברוסיה לפני משחק העונה שלה מול קראסני וולגוגראד. רגע לפני ההכנות והציטוטים, נתחיל בעובדות יבשות.

המשחקים בבית של הפועל ירושלים:

וולגוגראד - הפועל ירושלים (18:30, ערוץ 5)

ניז'ני נובגורוד - גלאטסראיי (18:30)

א.א.ק אתונה - נפטונאס (19:00)

מפת התרחישים למחר:

* אם ירושלים מפסידה - רק הפסד ביתי של א.א.ק יציל אותה וידרג אותה במקום הרביעי.

* אם ירושלים וניז'ני מנצחות - האדומים יעלו מהמקום הרביעי ללא קשר לתוצאה באתונה. הרוסים והטורקים אמנם הבטיחו את מקומם בשלב הבא, אולם גלאטסראיי זקוקה לניצחון כדי לא להסתבך במאבק על ראשות הבית. ניז'ני תדורג שלישית בכל מקרה, כך שאין לה על מה לשחק.

* אם ירושלים מנצחת, ניז'ני וא.א.ק מפסידות - האדומים יעלו מהמקום הרביעי.

* אם ירושלים מנצחת, ניז'ני מפסידה וא.א.ק מנצחת - האדומים מסיימים במקום החמישי ומודחים

אם כך, ירושלים לא תלויה בעצמה כדי להעפיל לשלב הבא, אך בקבוצה שבים ומבהירים: "נבוא למשחק ונעשה הכל כדי לנצח". המאמן דני פרנקו ביקש מהשחקנים לפתוח בצורה אגרסיבית ולשחק כל המשחק כל המשחק. לא מעט שחקנים סובלים מפציעות קלות, אולם בקבוצה מספרים כי המאמן יהנה מסגל מלא.

"אנחנו חייבים להופיע למשחק ברמת הדריכות הנכונה", אמר פרנקו. "אחרי המשחקים האחרונים אנחנו סומכים על עצמנו ויודעים שאפשר לנצח את המשחקים הללו. אנחנו מודעים לכך שזה לא לגמרי בידיים שלנו אם נעפיל או לא, אבל אנחנו חייבים לבצע את העבודה שלנו. אין משחקים קלים ביורוקאפ, כך גם ההתמודדות במשחק מחר".

דיאור פישר אמר לוואלה! ספורט: "מדובר במשחק אחר, ברמה אחרת ואני מקווה שנמשיך במומנטום הטוב. זה משחק חשוב מאוד, אנחנו לא לגמרי תלויים בעצמנו אבל אסור להסתכל על זה כך. נבוא לנצח וננסה לשלוט במה שאנו יכולים לעשות כדי לעבור שלב. זה הולך להיות קשה כי וולווגראד מגיעה למשחק בלי לחץ, אבל מבחינתנו נעשה הכל כדי להצליח".

קרסני וולגוגרד הצליחה לנצח עד עתה משחק בודד במפעל, ואיבדה סיכוי לעלות. מאמנה קירילו בולשקוב אמר לקראת המשחק: "הפועל ירושלים היא קבוצה מלאת מוטיבציה, בטח לאחר התצוגות האחרונות שלה בתקופה האחרונה, אבל אנו רוצים לנצח במשחק האחרון".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הכל ערוך ומוכן. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully