וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצא המתווה להחתמת טוטו תמוז בהפועל תל אביב?

15.12.2015 / 18:51

האדומים מנסים למצוא פתרון כדי שחלוץ פטרולול פלוישטי ישוב לקבוצה, חוזה לארבע עונות וחצי עשוי לשכנעו להגיע כבר בעוד שבועיים. במועדון מאמינים שאם הפועל באר שבע תחתים חלוץ נוסף, ארבייטמן יקבל את ברכת הדרך. הקבוצה החלה לפעול נגד המתפרעים

ברני ארדוב

כשברקע האירועים האלימים שבהם היו מעורבים גם אוהדי הפועל תל אביב, במועדון מתכוננים לחלון ההעברות של ינואר ומנסים להתרכז אך ורק בניסיונות החיזוק לקבוצה. האדומים מעוניינת לצרף לסגל שני חלוצים כשעל הפרק שמותיהם של טוטו תמוז מפטרולול פלוישטי ושלומי ארבייטמן מהפועל באר שבע.

כזכור, מנכ"ל הקבוצה, ניר ענבר, המריא לרומניה בשבוע שעבר כדי לקדם את העברתו של תמוז, אך הוא נתקל בקשיים הן מול החלוץ והן מול הקבוצה - הקשורים לחובות של פטרולול לשחקן עצמו. במועדון מנסים למצוא פתרון לנושא, שככל הנראה ייסגר בקרוב. החלוץ מעוניין בחוזה ארוך טווח זאת כדי שיוותר על חלק מהחובות של הרומנים אליו. אם הפועל תל אביב תהיה מוכנה להחתימו על חוזה לארבע עונות וחצי, תמוז יצטרף ככל הנראה לאדומים עם פתיחת החלון בעוד כשבועיים.

שחקן הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
מאדום לאדום? ארבייטמן/ברני ארדוב

לגבי שלומי ארבייטמן, כאן הנושא מעט מורכב יותר. למרות הכחשות מצד הפועל באר שבע, נראה כי בין הצדדים ישנה הסכמה כי אם ברק בכר יחתים חלוץ נוסף, ארבייטמן יקבל את ברכת המועדון ויחל במשא ומתן מיידי מול הפועל תל אביב כדי להצטרף לשורותיה. כמובן שמעבר שכזה ידרוש שחרור ללא תמורה של החלוץ שאף ייתכן כי יתבקש לקצץ במעט משכרו. אם לא תהיינה התפתחויות בגזרת ארבייטמן, האדומים ימתינו להתפתחויות במכבי חיפה וינסו לראות האם הירוקים יסכימו למכור את אחד מחלוציהם הצעירים שלא זוכים לדקות משחק. מדובר בשובל גוזלן, שחר הירש ואלון תורג'מן.

בקבוצה בונים על שחרורו של דודו ביטון, שחרור שיחסוך למועדון את שכרו, המוערך ביותר מ-100 אלף שקלים בחודש. נכון לעכשיו, ביטון מסרב לעבור לקבוצה אחרת, וייתכן כי סירובו יטרפד את הגעתו של חלוץ רכש חדש להפועל תל אביב.

בנוגע לאירועים האלימים, מהפועל תל אביב נמסר: "מחר נקבל מידע מהמשטרה בנוגע למנוי שנמצא אצל אוהד בית"ר ירושלים עם הרימון, בנוסף לעוד שני מנויים שהועברו לידיהם של אוהדי בית"ר ירושלים. שלושת המנויים הללו יוחרמו. בנוסף, מי שיוגש נגדו כתב אישום בגין אלימות והתפרעות, גם אם לא ייראה במגרש, מנויו יוקפא עד אשר תתקבל ההחלטה של בית המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully