וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל חיפה: בן מרגי על הקווים, יום עמוס לחיימוב

15.12.2015 / 13:35

בנין עדיין מושעה ועוזרו ידריך את האדומים מהכרמל גם בגביע הטוטו (רביעי, 19:40, ספורט 5+ לייב). שוער המארחת ייפגש עם רופא נוסף, ולאחר מכן עם בית הדין. לאלה וסוויסה על הספסל

רבע גמר, משחק שנימחצית16/12/2015
עירוני קרית שמונה
    0
      הפועל חיפה
      one

        עירוני קרית שמונה תארח מחר (רביעי, 19:40, ספורט 5+ לייב) "את הפועל חיפה באצטדיון בעכו למשחק הגומלין ביניהן ברבע גמר גביע הטוטו. קרית שמונה ניצחה במשחק הראשון 0:1. המשחק יתקיים בעכו בשל שזרוע באצטדיון בקרית שמונה.

        יום עמוס צפוי לעבור מחר על גיא חיימוב. השוער שנפצע בכתפו נפגש אתמול עם אורטופד כדי שיבחן את צילום ה-MRI שעבר אך זה לא נתן תשובה חד משמעית ייפגש חיימוב עם אורטופד מומחה כדי שינתח את התוצאות. בקרית שמונה קיימת אופטימיות לגבי מצבו וייתכן ואחרי הבדיקה השוער יקבל אישור לחזור לפעילות. לאחר מכן חיימוב צפוי לעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות בשל דו"ח השיפוט החמור של השופט צביקה לוי כנגדו, כשבין היתר טען לוי שחיימוב אמר לו: "אתם לא מסוגלים לשפוט משחקים גדולים". השוער צפוי לטעון בבית הדין שאף מילה ממה שנכתבה בדו"ח השיפוט לא נאמרה על ידו ושהוא אינו מבין מדוע השופט החליט לכתוב זאת. נגד חיימוב עומדים שני משחקי הרחקה על תנאי ובקרית שמונה מקווים שבית הדין יקבל את גרסת השוער ולא יעניש אותו, בוודאי לא בעונש הרחקה למספר רב של משחקים.

        מלבד חיימוב, המאמן סלאח חסארמה ייאלץ להסתדר גם ללא לואיס גוטיירס הפצוע, כשגם וובה בראון ועודד אלקיים עשויים לקבל מנוחה. אוסטין אמוטו ייבחן מחר במשחק, ובעוד בקבוצה מאמינים שמדובר בשחקן איכותי מאוד, ההחלטה לגביו תתקיים רק לאחר שיצפו בו במשחק ובאימונים הבאים. חסארמה לא תרגל הרכב ולא ברור בדיוק איך יפתח, אך הוא ככל הנראה ישלב שחקני הרכב ראשון עם שחקני ספסל.

        בנושא אחר, בקבוצה החליטו בעבר להשאיל את החלוץ הוגו אזווצ'קו, וכעת מסתמן שהוא יגיע להפועל עפולה מהלאומית, לאחר ששיחות החלו בין שתי הקבוצות.

        גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
        יום עמוס. חיימוב/ברני ארדוב

        בחיפה דור מלול סובל מרגישות במפשעה, לא ישחק והוא בספק גם למשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת. המגן הימני יעבור היום בדיקת אולטרסאונד. עלי חטיב פצוע בעצמו ולא התאמן ביומיים האחרונים, וגם הישאם כיוואן לא כשיר.

        ההיעדרויות הכפויות יביאו לכך שמאיר בן מרגי לא יוכל לבצע הרבה שינויים בהרכב וייאלץ לשתף שחקני מפתח. הכוונה של עוזר המאמן שימשיך לעמוד מחר על הקווים, היא לבצע חילופים מוקדמים ככל האפשר כדי לאפשר לשחקני הרכב קבועים לנוח. מהראן לאלה ותומר סוויסה כנראה לא יפתחו, אבל ייתכן שהם ישולבו כמחליפים. בן מרגי ימשיך לתפקד כמאמן לפחות עד אחרי המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת, ולאחר מכן הבעלים יואב כץ יחליט מה לעשות בנוגע להשעיה של טל בנין ואפרים גבאי.

        שחקנה הגנאי של קבוצת הנוער דרק בונאה ייכלל מחר בסגל בשל הפציעות וצפוי לקבל דקות ראשונות בקבוצה הבוגרת. בונאה משחק כקשר אחורי ויכול לשמש גם כבלם ומגן ימני.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: גיא ברגר
        אצטדיון: עכו

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully