וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: מליקסון על הספסל, פאבלו דה לוקאס במבחן

קשר האדומים חולה, אך ימתין להזדמנות כמחליף. ברדה ינוח ולא ישחק, חזרת אילוז תדחה. קשר בית"ר ינסה להוכיח שמקומו בסגל, זמיר, לידור כהן וקלאודמיר יפתחו (ד', 20:30, 5+ לייב)

one

    מאור מליקסון החולה שהיה נמצא בספק למשחק מול בית"ר ירושלים ייכלל בסגל מחר (רביעי, 20:30, 5+ לייב), וצפוי לפתוח על הספסל, כך עולה מתוך האימון המסכם של הקבוצה לקראת גומלין רבע הגמר. הקשר לא הגיע לאימון אתמול ונמצא במעקב של הצוות הרפואי, אך היום יתברר שיוכל לשחק. לבאר שבע רשימת פצועים ארוכה בנוסף לבן שהר, שבמועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב. אובידיו הובאן סבל מכאבים בבוהן ואתמול ערך צילום שבעקבותיו נשללה אפשרות לסדק או שבר. גם רועי גורדנה לא התאמן, זאת בשל כאבי גב, אך במועדון טוענים שיהיה כשיר ויטול היום חלק באימון המסכם במטרה לפתוח בגומלין מחר. מי שישוב לסגל הוא מאור בוזגלו, אחרי תקופת היעדרות ארוכה שנמשכה מאז ה-26 בספטמבר, בהפסד להפועל עכו. גם אליניב ברדה לא התאמן אתמול. במועדון מעדיפים לתת לו מנוחה כדי שיהיה כשיר למכבי תל אביב, לאחר שסבל מסחרחורת שהובילה להחלפתו מול קריית שמונה. ברדה חש בטוב, אך במועדון לא מוכנים לקחת סיכון בעניין ומעדיפים שיתאושש.

    "אנחנו עושים את כל המאמצים ואת כל ההכנות כדי להגיע מוכנים למכבי", אמרו אתמול במועדון. באר שבע סיימה את ההכנות האחרונות שלה לקראת המשחק. בכר תרגל מספר הרכבים באימון, אך נראה כי ההרכב שיפתח במשחק יהיה זה שפתח בטדי, פרט לשינוי אחד: מליקסון, כאמור, ימתין על הספסל ואת מקומו צפוי לתפוס אנתוני וואקמה. המשמעות: בכר ייתן הזדמנות למחליפים לואי טהא, דן ביטון, רועי גורדנה ושלומי ארבייטמן. שיר צדק ואובידיו הובאן, אם כן, עשויים לחכות על הספסל גם כן.

    שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון. ברני ארדוב
    יחכה על הספסל. מאור מליקסון/ברני ארדוב

    אתמול פרסמנו כי ברק בכר שוחח עם אביתר אילוז ובכוונתו לשתף את מנהל הקבוצה שפרש לאחרונה ממשחק פעיל באחד המשחקים הקרובים, כנראה כבר מול בית"ר ירושלים. אילוז נטל אתמול חלק באימון הקבוצה על מנת להיות כשיר למשחק והיום תתקבל החלטה סופית. בבאר שבע אמרו אתמול כי שיתופו של אילוז מותנה, כמובן, בתוצאת המשחק. בכר מתכוון לשתף את המגן הימני במקרה שבו הקבוצה לא תזדקק לחילופים אחרים כדי לעלות לשלב הבא. "מגיע לאביתר שניפרד ממנו כמו שצריך. הכנו אותו לאפשרות, אין דאגה לגבי כושר המשחק שלו. המוטיבציה שלו היא גבוהה", אישרו במועדון.

    כפי שפורסם בוואלה ספורט, שלומי ארבייטמן ורועי גורדנה עשויים לעזוב את הקבוצה, זאת למרות שבמועדון מסרבים בינתיים לשחררם. הפועל תל אביב לוחצת על החלוץ ארבייטמן להגיע לקבוצה וכבר שוחחה עם נציגיו בעניין. כזכור, האדומים התעניינו בארבייטמן בימים האחרונים של חלון ההעברות בקיץ ובעקבות ההחלטה שלא לשחררו החליטו לנסות ולצרפו בינואר. ארבייטמן עצמו ממתין להתפתחויות בקבוצה ויחליט לגבי מעבר רק לאחר שיתברר אם יגיע חלוץ. ברק בכר החל לחפש קשר למרכז השדה שלו, אבל אין לו מועמד מוביל אלא מספר שחקנים ברשימה. המשא ומתן עם מוחמד גדיר תקוע בינתיים בשל העלויות הכלכליות הכרוכות בהחתמתו. מקורבים לעסקה טוענים כי נכון ליום שישי, התנאים של גדיר כבר סוכמו בבאר שבע, אך הבעיה כעת היא בנוגע לשחרורו מהקבוצה.

    אביתר אילוז. ברני ארדוב
    יחזור לשחק בפעם אחרת. אילוז/ברני ארדוב

    מנגד, בית"ר ירושלים תעלה מחר למשחק הגומלין בטרנר ברבע גמר גביע הטוטו בהרכב חסר. ניסו קפילוטו החולה לא נכח היום באימון ויזכה למנוחה. ניקיטה רוקאביציה חזר היום לאימונים לאחר הרעלת קיבה אך לא יפתח בהרכב. דובב גבאי יפתח בחוד ההתקפה כאשר לידור כהן לצידו. דוד קלטינס שנחתך מעל לעינו ונזקק ל-15 תפרים שוהה גם הוא במנוחה ומספר שחקנים אחרים יקבלו הזדמנות בהרכב הפותח.

    נס זמיר, שהרשים את הצוות המקצועי במשחק הקודם בין הקבוצות חזר לרוטציה ועל פי התרגול היום צפוי לפתוח בהרכב, ייתכן שעל חשבונו של עומר אצילי שחש רגישות. לירוי צעירי אמור להמשיך בהרכב, כמו גם קלאודמיר פריירה. דן איינבינדר, שלא עשה הכנה מסודרת לעונה, צפוי לפתוח על הספסל כאשר פאבלו דה לוקאס יפתח ויקבל הזדמנות להוכיח את עצמו. בבית"ר בוחנים אפשרות להחליפו בינואר בזר אחר.

    ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
    ינוח בעקבות מחלה. קפילוטו/אדריאן הרבשטיין

    לקראת ינואר, בית"ר ירושלים ואיציק כהן אמורים להיפרד כאשר האופציה שקיימת כעת על הפרק היא רכישת כרטיסו של השחקן על ידי מכבי נתניה. יש לציין כי בית"ר רכשה מחצית מכרטיסו של השחקן מהפועל ירושלים, וכל מכירה עתידית תצטרך לעבור גם דרך האדומים מהבירה. שניר משען קיבל את תוצאות האולטסראונד ומהן עולה שהוא ייעדר 10 ימים ולאחר מכן יחזור לתכנית השיקום המקורית שלו. כזכור, השחקן קרע את הגיר ונעדר יותר משלושה חודשים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 9400

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully