וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוחמד אבו יונס נוטה להשאיר את המאמן אלי כהן

15.12.2015 / 17:35

היו"ר הבהיר לחברי ההנהלה שלעת עתה המאמן לא יפוטר, על אף לחץ מצידם ומצד הספונסרים, אך פגישת הנהלה עשויה להתקיים. פיראס מוגרבי על אוהדי מכבי תל אביב: "אין מקום לגזענים במגרש"

one

בווידאו: בני סכנין מפסידה למכבי תל אביב

הנהלת בני סכנין עשויה להתכנס הערב (שלישי) כדי לדון במעמדו של מאמן הקבוצה, אלי כהן, כשלכל הפחות, יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, ישוחח עם חברי ההנהלה בנושא בטלפון. עם זאת, בשעות הצהריים המוקדמות קיבלו מספרי חברי הנהלה מסרים מאבו יונס על כך שלא ייכנע ללחצים ולא יפטר את אלי כהן, אף שזה נמצא תחת לחצים רבים מאנשי הנהלה במועדון ומספונסרים, הדורשים לפטר את המאמן אחרי ה-2:0 אמש למכבי תל אביב. אותם ספונסרים שמעוניינים בפיטוריו של כהן רוצים מאוד לראות את אלישע לוי על הקווים ואף מתכוונים להציע עזרה כספית כדי שזה יחתום בקבוצה. עם זאת, מרקו בלבול, שלומי דורה וניסן יחזקאל עדיין ברשימת המועמדים, אם אכן יוחלט לחתוך את כהן.

אבו יונס לא משוכנע שהדבר הנכון הוא לפטר את כהן, ומודאג מאוד מהאווירה שנוצרה סביב הקבוצה, אך לעת עתה דומה שהוא נוטה שלא לבצע זעזוע. "אני לא אומר שאנחנו הולכים לפטר את אלי כהן, אבל אנחנו חושבים על המצב בכללותו גם מבחינת השחקנים וגם מבחינת כל האוהדים שלא מגיעים למגרש", אמר מוקדם יותר היום. "אם במשחק נגד מכבי תל אביב אנחנו מביאים בקושי 1,500 צופים, אז זה אומר שהמצב סביב הקבוצה לא טוב. נתכנס בערב ונקבל החלטות"

בסיום המשחק, כעס כהן על השוער רן קדוש בשל חלקו בספיגת השער השני, אך לאחר מכן הבהיר לעיתונאים ששאלו אותו על השוער שהוא מרוצה מאוד מהתפקוד שלו העונה ושהוא בוודאי אינו הבעיה של הקבוצה. עם זאת, בסכנין העריכו שייתכן ובמשחק הקרוב מול הפועל רעננה מחמוד קנדיל יחזור אל בין הקורות. למרות הביקורות, חלק גדול מהשחקנים החמיא לקדוש על העונה שהוא עושה עד כה בתנאים לא פשוטים.

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, ליד שוער בני סכנין, רן קדוש. אדריאן הרבשטיין
יירד לספסל? קדוש/אדריאן הרבשטיין

מי שזכה למחמאות גדולות על יכולתו היה אלדר חסאנוביץ' שחזר לא מזמן מפציעה וצפוי להפוך לשחקן הרכב. דיוגו קאצ'ובה, שלא היה אמור לפתוח בהרכב מסיבות מקצועיות, הודיע בשעות שלפני המשחק שהוא לא חש בטוב ולא ולכן לא הגיע למשחק ולא נכלל בסגל.

מלבד ההפסד והעניינים המקצועיים, בסכנין התעסקו גם לא מעט בהתנהגות הקהל של מכבי תל אביב והעבירו ביקורת קשה: "זה היה מביש לשמוע את השירים שלהם", אמר אחד מחברי ההנהלה, "הם שרו שירים גזעניים לאורך כל המשחק ורצו להתגרות בקהל שלנו ובמאבטחים שעבדו במקום". חבר הנהלה אחר אמר בכעס על העניין "אין אכיפה בישראל וחבל שכך".

גם השחקנים לא אהבו את השירים הגזעניים של אוהדי מכבי תל אביב, כשהקשר פיראס מוגרבי התייחס לעניין ואמר: "לא משנה אם זה הקהל של בית"ר או הקהל של מכבי, לגזענות ולגזענים אין מקום במגרשים וצריך לדאוג שהם לא יהיו במגרשים".

עדכון ראשון: 8:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully