וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש לשלוש: הג'איינטס ניצחו במיאמי, שוויון משולש ב-NFC מזרח

15.12.2015 / 8:52

שלושה מחזורים לסיום העונה, הענקים השתוו לפילדלפיה ולוושינגטון בפסגת הבית אחרי 24:31 בפלורידה, שהגיע בזכות טאצ'דאון של 84 יארד מאיליי מאנינג לאודל בקהאם ג'וניור. אנדרו לאק לא בטוח אם ישחק העונה, אנדי דלטון לא זקוק לניתוח

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס. Wilfredo Lee, AP
אי אפשר לתפוס אותו. OBJ רץ לטאצ'דאון המכריע/AP, Wilfredo Lee

מיאמי (8:5) - ניו יורק ג'איינטס (7:6) 31:24

אחרי הניצחונות הצמודים של פילדלפיה ושל וושינגטון ביום ראשון, הג'י-מן ידעו שגם הם חייבים לצאת ממיאמי עם ה-W כדי לא להישאר מאחור. זה לא היה פשוט, אבל זה הצליח בזכות עוד משחק נהדר של הצמד שלהם, איליי מאנינג את אודל בקהאם ג'וניור וכעת, שלושה מחזורים לסיום העונה, אנחנו עדיין בשוויון משולש בצמרת ה-NFC מזרח. קרנבל.

ניו יורק פתחה הלילה עם שער שדה, אבל למאר מילר ענה בטאצ'דאון. ברבע הבא, רובן רנדל תפס באנדזון וקבע מהפך, אלא שמילר שוב הפציץ, הפעם עם ריצה ל-38 יארד וטאצ'דאון שני. הדולפינס הוסיפו שער שדה, אך 44 שניות להפסקה, וויל טיי תפס טאצ'דאון וקבע 17:17 מרתק במחצית. בתחילת הרבע השלישי, קני סטילס רשם טאצ'דאון גדול של 47 יארד, אלא שאז מאנינג ו-OBJ נכנסו לפעולה. תחילה, הקוורטרבק מצא את התופס הכוכב שלו לטאצ'דאון קצר שהשווה ל-24:24 ואז, 11:13 לסיום, השניים רשמו טאצ'דאון נוסף, של 84 יארד, ממנו מיאמי כבר לא חזרה.

לאיליי היו ארבעה טאצ'דאונים ורק ארבע מסירות לא מדויקות (27 מ-31). הוא סיים עם 337 יארד וגם עם פאמבל. בקהאם ג'וניור תפס 166 יארד. במיאמי, 236 וטאצ'דאון לריאן טניהיל, אבל הדולפינס גמרו את העונה.

* ג'ים אירסיי, בעלי אינדיאנפוליס, טען אתמול כי אנדרו לאק עשוי לשחק ביום ראשון הקרוב, בקרב הגדול מול יוסטון. אלא שלאק עצמו צינן את ההתלהבות והכריז כי הוא ממש לא בטוח אם אכן יוכל לשחק בראשון, או בכלל העונה. באינדיאנפוליס עדיין לא ממש בטוחים מה מצבו של הקוורטרבק הצעיר, הסובל מבעיה בכלייה.

* אנדי דלטון, שנפצע בהפסד של סינסינטי לפיטסבורג, לא זקוק לניתוח באגודל. הוא צפוי להחמיץ את כל שלושת מחזורי סיום העונה, אבל עשוי לשוב לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully