וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה: ניצן ממשיך בשער, משומר מחוץ לסגל

המארחת רוצה להשלים את העבודה אחרי ה-0:1 במשחק הראשון. אשדוד תארח את הגומלין בגלל השזרוע במושבה (ג', 20:30, ספורט 5+ לייב). גם אביחי ידין מחוץ לסגל של הירוקים

רבע גמר, משחק שנימחצית15/12/2015
מכבי פתח תקוה
    1:0
      מכבי חיפה
      one

        מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה תפגשנה מחר (שלישי, 20:30, ספורט 5+ לייב) למשחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו. המשחק יתקיים באשדוד בגלל שאצטדיון המושבה עובר שזרוע. המשחק הראשון הסתיים בניצחון 0:1 של פתח תקוה.

        אצל המארחת, צחי גיגי לא יהיה בסגל לאחר שלא התאמן עם חבריו בימים האחרונים וגם סובל מפציעה, ואיתמר ניצן ימשיך לעמוד בין הקורות. עידן שמש, שהאריך את חוזהו בשבוע שעבר בשלוש שנים נוספות, אינו כשיר ואף נמצא בספק למשחק בשבת מול הפועל חיפה, ולא יתלבש. כמוהו יזכו למנוחה גם נאור פסר ועומר דנינו שאינם כשירים במאת האחוזים. דודי טויטו, עודד גביש וחגי גולדנברג שמיעטו לשחק לאחרונה צפויים לקבל את הצ'אנס להוכיח את עצמם.


        במכבי חיפה רוני לוי מתכוון לתת במה ללא מעט שחקנים מחליפים, בהם אוהד לויטה, עאיד חבשי, סאן מנחם, אלון תורג'מן ושחר הירש. יוסי בניון וחן עזרא בתמונת ההרכב. .אייל משומר לא נכלל שוב בסגל ולכן לא ברור האם יישאר בסגל בינואר והאם לוי מנסה להראות לו את הדרך החוצה. גם אביחי ידין לא יהיה בסגל. במועדון אמרו היום כי לא התקבלו החלטות בעניין. למעשה, לוי לא ערך שינוי משמעותי בסגל ביחס למשחקי הליגה ונראה כי יפתח עם חלק גדול משחקני ההרכב. הקבוצה תצא לבית מלון בשעות הצהריים, מה שאולי מעיד על חשיבות המשחק. "רוצים לעבור שלב, זה חשוב מאוד למועדון עכשיו", אמרו.

        הרכבי הקבוצות

        שופט: לירן ליאני
        אצטדיון: אשדוד

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully