וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עימות חריף בין בניון וסטויקוביץ' למאבטח בסיום המשחק בשבת

המאבטח ניסה למנוע מהשניים לצאת מבלומפילד דרך שערים 4-5 אחרי המפגש מול בני יהודה. לטענת עדי ראייה, בין הצדדים החל ויכוח שהגיע לכדי עימות פיזי. מהמועדון נמסר: "מדובר בארוע זניח, אותו מאבטח מנע יציאה משחקנים נוספים"

one

תקרית מכוערת התרחשה בסיום משחק התיקו 0:0 בין בני יהודה למכבי חיפה בבלומפילד ביום שבת האחרון. לאחר המשחק קיבלו המאבטחים הוראה כי השחקנים לא יכולים לצאת החוצה דרך שערים 4-5 שבצמוד לחדרי ההלבשה אלא מחוייבים לעבור דרך המיקסזון של התקשורת בשער 7. יוסי בניון רצה לצאת דרך שערים 4-5 אך המאבטח התנגד לכך ואמר לו כי לא יוכל לעשות זאת. לטענת עדי ראייה שנכחו במקום, בין השניים החל ויכוח שהגיע עד לכדי צעקות, קללות ואף עימות פיזי.

עד ראייה סיפר כי "היה בלגן גדול, בניון דרש בכח לצאת והם החלו בדחיפות והרמת ידיים אך מהר מאוד התערבו אנשים והפרידו בין השניים. האנשים שהיו שם אמרו לבניון שאלו הן ההוראות של המאבטח ולאחר כמה דקות לאחר שהעניינים נרגעו, הוא אף הגיע אל המאבטח והתנצל".

אלעד גבאי, יוסי בניון, ולדימיר סטויקוביץ' שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פרשייה חדשה? יוסי בניון וסטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

גורם בחברת האבטחה אישר את המידע ומסר: "המאבטח עשה את תפקידו, הוא קיבל הוראה שלא לאשר לשחקנים לצאת מהיציאה הזאת. היה שם בלגן גדול, דחיפות וקללות בין הצדדים אך זה לא התפתח למכות".

במכבי חיפה טוענים כי הדברים נופחו. שחקנים בקבוצה אמרו כי האירוע הסתיים תוך זמן קצר מאוד. אותם שחקנים העידו כי מאבטח במקום חסם את דרכו של בניון ושל עוד מספר שחקנים ותוך שניות ספורות בניון הורשה לצאת משערים 4-5.

יש לציין כי במהלך האירוע הגיעו לשער שחקנים נוספים, מהם נמנעה היציאה מהמגרש. בחיפה סיפרו כי אוראל דגני ולודוביק אוברניאק הגיעו למקום ונמנעה מהם היציאה, כשגם שחר הירש שלא התלבש למשחק לא הורשה לצאת החוצה.

במועדון עצמו תמכו בגרסה ובתגובה הרשמית נכתב: "מדובר בארוע זניח. עם תום המשחק, אותו מאבטח מנע משחקני מכבי חיפה יציאה החוצה והתעמת עם ולדימיר סטויקוביץ יוסי בניון ושחקנים נוספים שלא הבינו מדוע הוא מונע מבעדם יציאה. לא הייתה אלימות והמקרה הסתיים מיד. הנסיון ליצור סיפור ועניין מהמקרה הנוכחי , הוא לא יותר מניפוח לשם כותרת ויצירת רייטינג ותו לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully