וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אמיר חלאיילה ייצא למבחנים בראפיד וינה

14.12.2015 / 10:30

החלוץ הצעיר בן ה-18 ינסה להרשים בקבוצת הפאר האוסטרית, בסכנין צפויים לדרוש מעל מיליון יורו עבורו במידה שירשים. אבו יונס: "גם מכבי תל אביב רצו אותו, לא נעצור בחור מוכשר כזה"

one

אמיר חלאיילה, חלוצה הצעיר של קבוצת הנוער של בני סכנין המשתייך גם לסגל הקבוצה הבוגרת, ייבחן בתחילת חודש ינואר בראפיד וינה. האוסטרים שלחו לבני סכנין הזמנה למבחנים, כאשר הקבוצה מהמגזר החליטה לא לעמוד בדרכו של הקשר ולאפשר לו לצאת לשבוע מבחנים בקבוצה האוסטרית.

לוואלה! ספורט נודע לאחר התייעצויות, בסכנין יבקשו מעל למיליון יורו עבור השחקן במידה שירשים והאוסטרים ירצו להיכנס עמו למו"מ. חלאיילה נחשב לאחד מהכשרונות הבולטים לגילו (18) והשנה הרשים בגביע הטוטו כשבמשחק האחרון אף נכנס כמחליף מול הפועל באר שבע ורשם החמצה גדולה בדקה האחרונה.

אמיר חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בדרך לאוסטריה? אמיר חלאיילה/ברני ארדוב

יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס אמר ש"גם מכבי תל אביב רצו אותו אבל המשא ומתן לא צלח. לא נעצור בחור מוכשר כזה ובוודאי נאפשר לו לצאת למבחנים. כרגע אין בינינו לבין האוסטרים בכלל משא ומתן. אם הוא ירשים אותם נפתח במשא ומתן".

בינתיים, בקבוצה השלימו את ההכנות למשחק היום מול האלופה כאשר בשלב זה נראה שאלי כהן יעדיף לפתוח עם אלדר חסאנוביץ' בקישור האחורי על חשבונו של דיוגו קאצ'ובה, כאשר עדיין קיימת התלבטות בין הילאל מוסא לפיראס מוגרבי. וויאם עמאשה ועלי עוסמאן יחזרו להרכב של אלי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully