וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תציע לליאור אליהו שכר של כחצי מיליון דולר לעונה

14.12.2015 / 8:23

האדומים מתכוננים לתרחיש בו מכבי תל אביב תנסה להחזיר את הפורוורד, ומעוניינים להבטיח את הישארותו לטווח ארוך עוד במהלך העונה. בקבוצה הודו אחרי הניצחון: "הראש כבר במשחק ביום רביעי"

one

הפועל ירושלים השיגה אמש את ניצחונה השישי ברציפות לאחר שגברה 75:81 על בני הרצליה. ירושלים, שניצחה לאחר סיום צמוד ומותח, פתחה את המשחק חלש אולם נשארה בתמונה בזכות דקות טובות של ליאור אליהו ודאור פישר. בקבוצה הודו כי "הראש של השחקנים כבר במשחק ביום רביעי", בו ירושלים תפגוש וולגוגראד הרוסית למשחק קריטי ביורוקאפ.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה קיימת שביעות רצון מרובה מליאור אליהו. ירושלים מעוניינת להחתימו על חוזה טווח ארוך מחודש ומודעת לכך שמכבי תל אביב עלולה להחתימו בעונה הבאה אם לא יסגרו עימו חוזה חדש עוד העונה. בירושלים יציעו לאליהו שכר של כחצי מיליון דולר נטו לעונה.

גורמים המעורים בפרטי המשא ומתן מספרים כי אליהו מרוצה בהפועל ירושלים, אך יבקש במסגרת חוזהו החדש סעיף יציאה לאירופה.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
בקבוצה מרוצים. אליהו/ברני ארדוב

אליהו אמר על המשחק אמש: "זה אחד ממשחקי החוץ היותר קשים שהיו לנו בליגה. ידענו שיהיה משחק חוץ קשה, היו לנו שבועיים מאוד אינטנסביים והייתה ירידת מתח. זה ניכר עלינו במחצית הראשונה. במחצית השנייה נראנו אחרת. כולם תיפקדו טוב ברבע האחרון ולא רק אני. נכון שהיו לי דקות טובות, אבל בכל המחצית השנייה היינו טובים".

על משחק החוץ מול וולגוגראד הרוסית אמר אליהו: "זה לא תלוי רק בנו, אנחנו נוסעים לנצח, עוד לא נתקלתי במשחק חוץ קל ברוסיה. אנחנו יודעים שהם חסרים וננסה לנצח ולקוות לתוצאה טובה במשחק המקביל".

דיאור פישר, שהצטיין אמש, הוסיף: "היה קשה מול הרצליה כי כל משחק הוא קשה. כולם בקבוצה חייבים להבין שלא משנה מה מצפה לנו ביורוקאפ, אנחנו האלופים כאן וכל קבוצה באה להילחם נגדנו במטרה לנצח אותנו בליגה, אז תמיד צריך להיות דרוכים ולפתוח חזק וקשוח. התחלנו את המשחק חלש, אבל כקבוצה הצלחנו לחזור למשחק ולנצח. היכולת שלי? החברים שלי לקבוצה חיפשו אותי על המגרש ומסרו לי כדורים, הייתי 'חם' ואני שמח שהצלחתי לקלוע את הכדורים שמסרו לי, זה תמיד טוב לצבור ביטחון לקראת משחקים חשובים כמו זה שיש לנו ביום רביעי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה 75:81 על בני הרצליה

לכתבה המלאה

ירושלים בעקיצה לגולדן סטייט אחרי הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully