וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב יועמד לדין: "בא במחאות לשופט עם תנועות מזלזלות"

14.12.2015 / 9:00

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט: שוער קרית שמונה, נגדו עומד עונש על תנאי ממשחק אלוף האלופים, מחה נגד השיפוט בבאר שבע: "אתם לא מסוגלים לשפוט משחקים גדולים". אופיר מזרחי טוען שאוהדי באר שבע קיללו וירקו לעברו

one

בעירוני קרית שמונה יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד 2:1 אמש (ראשון) מול הפועל באר שבע. בקרית שמונה היו מרוצים דווקא מהעמידה ומהנחישות של השחקנים והאמינו שיוכלו לעצור את רצף ההפסדים, אך טעות בשמירה במהלך הקרן של באר שבע הובילה להפסד שמותיר את הקבוצה רק נקודה אחת מעל הקו האדום.

היום גם התברר ששוער הקבוצה גיא חיימוב יועמד לדין משמעתי. כפי שפורסם הבוקר בוואלה ספורט, חיימוב, שלא שותף עקב פציעה, ביקר את השופטים במהלך המחצית ובסיום המשחק. שופט המשחק צביקה לוי ציין זאת בדוח המשחק, אף שבסביבתו של השוער, נגדו עומד עונש על תנאי בעקבות ההתנהגות במשחק אלוף האלופים מול מכבי תל אביב, מכחישים את הדברים ואף טוענים שבמידה שיועמד לדין הוא יהיה מוכן ללכת למכונת אמת כדי להוכיח שלא אמר את הדברים.

"במחצית המשחק ובסיום המשחק נכנס לכר הדשא שוער קרית שמונה גיא חיימוב אשר לא נטל חלק במשחק ולא היה רשום ברשימת המשחק שהתקבלה לפני המשחק ובא במחאות כלפי צוות השיפוט עם תנועות ידיים מזלזלות והאשמות כמו: "אתה לא מסוגלים לשפוט משחקים גדולים, כל המשחק אתה שורק רק לבאר שבע, איך אתם רוצים להתקדם?" , נכתב בדוח.

איזי שרצקי עם גיא חיימוב, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
נתראה בבית הדין. חיימוב ושרצקי/קובי אליהו

"החצי הראשון שלנו היה בסדר, אבל יש מה לשפר". אמר הבעלים איזי שרצקי. "הפעם עבדנו קשה וראו רצון", אמר שחקן בקבוצה, "אבל בשורה התחתונה במחצית השנייה כמעט ולא נראינו ואנחנו חייבים להשתפר כבר לקראת המשחק בגביע הטוטו ביום רביעי כדי להעפיל שלב ובעיקר למשחק מול הפועל תל אביב כי אסור לנו בשום מקרה להפסיד אותו".

בקבוצה היו כאלה שהלינו על היכולת שהפגין אלי בלילתי, אך היו גם כאלה שאמרו שמדובר בשחקן מוכשר מאוד שעוד יתרום המון. מהדי זועבי זכה למחמאות למרות השער השני של באר שבע שהיה לו גם חלק בספיגתו. מי שקיבלו שבחים הם אופיר מזרחי ובעיקר שלישיית הקישור האחורי וובה בראון, רועי שוקרני ועדן שמיר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה. ברני ארדוב
מעודדים מהיכולת, לא מצבירת הנקודות. חסארמה/ברני ארדוב

בראון נחת במהלך המשחק בצורה לא טובה על הרגל וייבדק מחר, אך ההערכה שלא מדובר בפגיעה שתשבית אותו. מה שקרה עוד במהלך המשחק היה השער של אופיר מזרחי, שלאחריו רץ החלוץ לעבר הקהל של באר שבע. האקט הזה זיכה אותו בכרטיס צהוב ובביקורת מצד גורמים בקבוצה שלא אהבו את התנועה שביצע לעבר האוהדים. בסיום טען מזרחי בפני אנשי קרית שמונה שהקהל של באר שבע קילל אותו בצורה קשה וחלקו אך ירק לעברו ולכן התפרץ אחרי כיבוש השער.

בקבוצה רוצים להתחזק משמעותית לקראת חודש ינואר. החלוץ הניגרי אוסטין אמוטו עבר אתמול בדיקות רפואיות וימשיך בתקופת ההתרשמות שלו בקבוצה כשביום רביעי יצפה בו הבעלים שרצקי ביחד עם המאמן סלאח חסארמה במהלך משחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה. בקרית שמונה משוכנעים שמדובר בשחקן איכותי מאוד, אך רוצים לבחון אותו מקרוב לפני שיחליטו סופית להחתימו. בנוסף, בקבוצה רוצים לצרף חלוץ נוסף. השמות הבולטים שעלו הם מוחמד גדיר, שחר הירש ואלון תורג'מן כשייתכן שבקבוצה יצרפו שחקן נוסף גם בעמדה אחרת, כאשר בשבועות האחרונים שרצקי עוקב אחר כמה שחקנים יהודים המשחקים בליגות שונות בעולם ויכולים לעשות עלייה ולהיחשב כישראלים. גם עוז פרץ ממכבי פתח תקוה הוזכר כאופציה טובה לחיזוק.

מי שככל הנראה יעשה את הדרך החוצה הוא עידו אקסברד ששוב לא נכלל בסגל. לסוכנו של החלוץ, שהיה מלפפון חם במיוחד בקיץ, הובהר באמצעות איזי שרצקי כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. השוער גיא חיימוב עבר אתמול את MRII ועשוי לקבל היום תשובות סופיות לגבי חומרת פציעתו. בקבוצה מקווים שהפציעה של חיימוב לא רצינית ולא תגרום לו להיעדר זמן רב מדי.

עדכון ראשון: 7:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully