וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "סיימנו טוב את הסיבוב בהתחשב בנסיבות", גורקה: "הניסיון הכריע"

13.12.2015 / 23:16

מאמן הפועל ירושלים סיכם 75:81 על בני הרצליה: "דברים ייראו יותר טוב". על המשחק מול וולגוגרד: "לפעמים מנסים להדחיק משחקים אחרים, אבל זה קשה". מאמן המפסידה: "חייבים להבין מי אנחנו בליגה"

one

בווידאו: הפועל ירושלים גוברת על בני הרצליה

שלושה ימים לפני המשחק החשוב ביותר שלה העונה עד כה, מול וולגוגרד ביורוקאפ, הפועל ירושלים רשמה הערב (ראשון) ניצחון דחוק 75:81 על בני הרצליה. הירושלמים התקשו והיו בפיגור לאורך שלושה רבעים, אך התעוררו ברבע האחרון, היו מרוכזים יותר ויצאו עם ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות.

מאמן המנצחת, דני פרנקו, אמר בסיום: "לא הרגשתי טוב לפני המשחק מבחינת רמת האנרגיות שלנו. הרצליה קבוצה ביתית יוצאת מן הכלל ובמומנטום מצוין. ניסיתי לנצל את השיחה שלנו בחדר ההלבשה לפני כדי לעורר ולנער. היינו פה פיזית בחצי הראשון, אבל לא מבחינת ריכוז, מאבק ופיזיות. כבר איבדנו משחק אחד העונה שלא הגענו אליו מבחינת אנרגיות ולחימה. בחצי השני לא שיחקנו כדורסל גדול, אבל כשאנחנו קולעים 48 נקודות במחצית עם 16 אסיסטים אני לא יכול להתלונן".

"סיימנו את הסיבוב הראשון בצורה טובה בהתחשב בכל הנסיבות שהיו, בין אם זה פציעות, שחרור שחקנים והחתמה של חדשים. ככל שנשאר כמה שיותר בסגל הזה דברים ייראו טוב".

שחקני הפועל ירושלים, בר טימור, מאט ג'נינג. מגד גוזני
לרוסיה בראש שקט/מגד גוזני

בסיום התייחס פרנקו התייחס לעובדה שהראש של שחקניו היה במקום אחר: "השחקנים בני אדם בסופו של דבר, וגם אני. אנחנו מנסים להדחיק כל הזמן משחקים אחרים ולהתמקד בנוכחי. זה לא תמיד כ"כ קל".

על העובדה שהלפרין, דאנקן וגפני מיעטו לקבל דקות הוסיף: :עשיתי החלטה בנקודת הזמן הזו להסתכל קדימה, ואם אני לא אתן לשחקנים הפסקה עכשיו, לא יהיה לי עם מי לעבוד לקראת ההמשך. זה אולי פגע בכמה שחקנים, אבל לא אומר כלום לגבי המשחקים הבאים".

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. מגד גוזני
"חייבים להבין מי אנחנו". גורקה/מגד גוזני

מאמן המפסידה, מיקי גורקה אמר בסיום: "קשה לקבל 48 נקודות מירושלים במחצית השנייה ולנצח. יצאנו לא טוב מההפסקה והם חזרו למשחק. היה צמוד, הניסיון של ירושלים בא לידי ביטוי לבצע מהלכים במאני טיים. אנחנו חייבים להבין מי אנחנו בליגה, נצטרך להגיע לכל משחק ולהילחם".

דני רובין אמר: "שיחקנו לפי תוכנית המשחק לאורך שלושת הרבעים הראשונים. טעינו ברבע האחרון בעיקר עם ליאור. מול קבוצה כמו ירושלים אתה משלם על זה בסופו של דבר. עבורי העונה הזו מלאה בעליות וירידות. סבלתי מפציעה, אבל עכשיו זה נראה יותר טוב ואני מקבל צ'אנס מהמאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully