וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מונונגה הוחזר לאימונים, גיגי עדיין מושעה

13.12.2015 / 13:50

בעקבות התקרית שהתרחשה בין שני השחקנים באימון לפני המשחק, ניצן אמור להמשיך לעמוד בין הקורות גם בגביע הטוטו. גיגי ישקול את עתידו. בקבוצה אמרו: "היכולת על המגרש מדאיגה יותר מהתקרית הזו"

one

העימות שהתרחש ביום שישי בין ג'ו מונונגה לצחי גיגי עדיין משפיע על מכבי פתח תקוה. בקבוצה החליטו כי מונונגה יוחזר אחרי שהוא הוצא מהסגל וישוב לאימונים, בעוד גיגי עדיין מושעה ושוקל את עתידו. לגיגי יש חוזה לעוד שנה וחצי, ולא מן הנמנע כי אם ההשעיה שלו תימשך, הוא יבקש לעבור לקבוצה אחרת כבר בינואר.

גיגי חש פגוע, ואמר למקורביו: "כואב לאנשים לראות אותו מצליח ככה. הוא היה בתקופה טובה ועשו מהפרשה הזו הרבה יותר ממה שזה באמת". בקבוצה הודיעו כי שני השחקנים יספגו עונש כספי על אותה תקרית ובהמשך אמורה להתקבל החלטה כיצד השניים ייענשו. אחד השחקנים אמר על העימות הזה: "לאירוע הזה אין שום קשר לאיך שנראינו במשחק נגד מכבי נתניה. היכולת שלנו הייתה מדאגה יותר ממה שקרה שם". בעקבות המשך השעייתו של גיגי, איתמר ניצן יקבל את המושכות גם במשחק גביע הטוטו הקרוב נגד מכבי חיפה.

יובל אבידור שחקן מכבי נתניה מול איתמר ניצן שוער מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ישוב לספסל. איתמר ניצן/מגד גוזני

מוחמד כליבאת לא היה מאוכזב מדי מהתוצאה נגד נתניה, ואמר: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות מאוכזבים כי ידענו שיהיה לנו משחק קשה במגרש סופר קשה. כל השחקנים עשו עבודה מצוינת, ואנחנו צריכים להסתכל קדימה. אנחנו יודעים שעוד יהיו לנו משחקים כאלה מול קבוצות תחתית שיבואו להסתגר, ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לזה".

החלוץ הוסיף: "ידענו מלכתחילה שהמשחק יכול להיות מוכרע עם שער לפה ושער לפה. צריך להיות מרוכז 90 דקות במשחקים האלה ולנצל את ההזדמנויות הקטנות שלנו. שיחקתי בנתניה, מאכזב מאוד לראות את הקבוצה במצב הזה. יש לקבוצה הזו מקום חם בלב שלי, אבל אין מה לעשות. המועדון ידע ימים קשים יותר מאלה. אני מאחל להם שייצאו מהמשבר הזה כי זה מגיע לקהל הזה".

עדכון ראשון: 9:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully