וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן צסק"א: "אם לטבק היה עוד זמן, מכבי תל אביב הייתה טובה יותר"

13.12.2015 / 8:15

דריל מידלטון, ששיתף פעולה עם מאמן מכבי תל אביב בג'ירונה, מכין את הצהובים למשחק מול דרושפאקה: "הם נראים שונה, רואים שיש שיפור משמעותי. טבק מאמן כנה וישר, השחקנים מראים קשיחות למענו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב מתכוננת לשבוע חשוב: מחר (שני) יתמודדו הצהובים מול הפועל תל אביב, וביום חמישי מצפה לקבוצה קרב על המשך דרכה ביורליג מול דרושפאקה הטורקית. דרגאן בנדר ודגן יבזורי ואייק אופייבו הפצועים לא יהיו בסגל לדרבי. לצהובים נותרה תקווה להעפיל לטופ 16 ביורוליג בזכות הניצחון שהשיגה שלשום צסק"א מוסקבה מול דרושפאקה בתוצאה 66:94. ניצחון של מכבי תל אביב ב-11 הפרש בטורקיה ביום חמישי יספיק כדי להעפיל לטופ 16.

שחקן העבר דריל מידלטון, שמשמש כיום עוזר מאמן בצסק"א, התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט למפגש הקריטי ביום חמישי. "מצפה למכבי משחק מאוד לא קל בטורקיה, אבל הכל יכול לקרות", אמר. "צפיתי במשחקה האחרון של מכבי מול באמברג, מכבי הציגה משחק נהדר, הם נראים שונה והשתפרו בתקופה האחרונה, במשחק מול באמברג הם קלעו היטב ורואים שיש שיפור משמעותי באינטנסיביות ההגנתית שמכבי מציגה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעריך את טבק. מידלטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבק היה המאמן של מידלטון בג'ירונה הספרדית. מידלטון סיפר על מאמנו לשעבר: "לטבק מצפה עבודה לא קלה והוא ישפר את הקבוצה, ז'אן טבק הוא מאמן מצוין, מאמן של שחקנים, בחור כנה וישר, זה כל מה ששחקנים רוצים ומעריכים והם משחקים קשוח גם למענו. אני מאמין בכל ליבי שאם היה לו יותר זמן עם הקבוצה מכבי היתה משחקת עוד יותר טוב, אבל בסיטואציה שנוצרה אין לטבק הרבה זמן".

על הניצחון של צסק"א מול הטורקים סיפר מידלטון: "זה היה ניצחון מאוד גדול עבורנו. לא ציפיתי שננצח בכזאת קלות, אבל הצגנו הגנה נהדרת, בייחוד במהלך הרבע השלישי, בו הטורקים הצליחו לקלוע רק שבע נקודות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully