וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי בלדוט: "יוסי מזרחי הביא עימו ניסיון ורוח לחימה חדשה"

13.12.2015 / 7:15

קשר בני יהודה הודה: "הייתה תקופה ממש לא טובה בכל ההיבטים. נשתפר בהמשך". הפציעות של דן מורי ורז מאיר לא נראות רציניות. שחקן: "אי אפשר לבקש יותר ממה שעשינו"

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 של בני יהודה מול מכבי חיפה

בני יהודה הצליחה אתמול (שבת) לעצור את המומנטום השלילי, ואחרי שני הפסדים רצופים היא השיגה נקודה מול מכבי חיפה. יוסי מזרחי, המאמן החדש, אמנם לא היה מרוצה ממה שהוא ראה, אבל בקבוצה דווקא היו שבעי רצון מהגישה של השחקנים ובעיקר מהאופן שבו הקבוצה עמדה על המגרש בדקות רבות בבלומפילד.

"אי אפשר לבקש יותר ממה שעשינו", אמר אחד השחקנים. "נכון שזו לא מכבי חיפה שנמצאת בשיאה, אבל עדיין רשמנו הופעה טובה. אנחנו עדיין מתרגלים ליוסי ומנסים להבין את השיטה שלו ואת מה שהוא מצפה, אבל העיקר שלא הפסדנו".

8 שחקן בני יהודה ג'וד נוורו עם אסי בלדוט. יותם רונן
היה זעזוע קטן. אסי בלדוט/יותם רונן

מי שסחט את מרבית המחמאות במשחק היה השוער דלה איינוגבה, שאחרי לא מעט ביקורת שהופנתה כנגדו, הצליח לרשום משחק מעולה, כולל הצלה גדולה מול בעיטה של חן עזרא עמוק בתוך תוספת הזמן. דן מורי, שנפצע במהלך המחצית השנייה, סובב את הקרסול וההערכה היא שהפגיעה שלו אינה רצינית. גם רז מאיר, שזכה לקבל את ההזדמנות בהרכב ונאלץ לצאת עוד לפני ההפסקה, ייבדק ולא נראה כי מדובר בפציעה חמורה.

אסי בלדוט, שחזר אחרי כחודש למגרשים, אמר: "הייתה לי פציעה לא קלה. התאמנתי בצד, זה לא פשוט, אבל אני שמח שחזרתי ועזרתי לקבוצה. התיקו משקף למרות שחיפה שלטה יותר. זו תוצאה לא רעה מבחינתנו. שיחקנו במערך שונה, נלמד את יוסי ויוסי ילמד אותנו, ואני חושב שנשתפר בהמשך. הייתה תקופה ממש לא טובה בכל ההיבטים, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים להתרכז רק בכדורגל וזה מה שאנחנו נעשה".

על ההצטרפות של מזרחי אמר הקשר: "יוסי הוא מאמן של הרבה שנים, הוא הביא ניסיון ורוח לחימה חדשה, למרות שזה היה גם אצל יוסי אבוקסיס. היה זעזוע קטן, אבל אנחנו מסתכלים קדימה ובני יהודה מעל הכול. אני מאמין שנשתפר יותר מבחינה התקפית ונכבוש עוד הרבה שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully