וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "חצי ליגה משחקת גרוע מאיתנו, מדברים שטויות בתקשורת". 16 אוהדים נעצרו

מאמן הפועל תל אביב זעם אחרי ה-0:0 מול בית"ר ירושלים: "לכל הפרשנים האלה יש אינטרסים. אנשים ציפו שנהיה ברצלונה?". דראפיץ': "אולי מזג האוויר השפיע". אוהדי האדומים קיללו את שחקני בית"ר בזמן שהם בחדרי ההלבשה

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 חלש מאוד, במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. אפשר לציין מהמשחק הזה את הפציעה של דוד קלטינס, שהוחלף כבר בדקה ה-23 ואת אוהד בית"ר ירושלים שנעצר אחרי שהמשטרה קלטה אותו מדליק אבוקה במצלמה. בסך הכל נעצרו 16 אוהדים במהלך הערב. כמו כן, צלמת הותקפה על ידי אוהדי הפועל תל אביב שניסו לשבור לה את המצלמה.

בהפסקה המשחק, בזמן ששחקני בית"ר ירושלים התכנסו בחדר ההלבשה שלהם, החלו כמה מאוהדי הפועל תל אביב לקלל ולנאץ דרך פתחי האוורור. בין היתר קיללו את עומר אצילי, איימו על חייו וקראו לעבר הירושלמים: "איך לא הלכתם בכל הפיגועים בירושלים? יא נאצים, איך לא הלכתם?". מנגד, אוהדי בית"ר שרו בגנותו של האוהד יורי סדלצקי, שנפצע בתגרה בין אוהדי הקבוצות לפני כחודשיים. שלט נגדו הוסר על ידי אנשי המועדון.

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עצבני. לוי/ברני ארדוב

בסיום המשחק נשמע מאמן הפועל תל אביב גיא לוי נסער במיוחד ואמר: "היה משחק יותר אמיץ שלנו היום וזה חשוב. היו דברים יותר טובים אצלנו, זה שאנחנו מתקשים להבקיע זה ידוע. במחצית הראשונה הייתה הזדמנות של שגיב יחזקאל, שאני מרוצה ממנו. הוא עובר תהליך והתקדמות.

"היו 2 הזדמנויות, 2 יותר משבוע שעבר. בית"ר ירושלים חזקה ופיזית מאוד, היא לא הגיעה להרבה הזדמנויות. התמודדנו איתם יפה במרכז השדה. אני לא מצפה שנגיע ל-10 מצבים במשחק כזה. חצי ליגה משחקת יותר גרוע מאיתנו, באים אלינו לטענות למרות שהבאנו 20 שחקנים. חושבים שנהיה ברצלונה, גם לברצלונה לקח זמן להפוך לקבוצה טובה. מכבי חיפה נראתה יותר טוב מאיתנו, גם בני יהודה וסכנין. קל לכם לעלות על הגב של הפועל סתם. גם חיפה ספגה פחות ביקורת. מה אתם מצפים? שיביאו 20 שחקנים, מאמן ובעלים חדש ונהיה ברצלונה? זה לא עובד ככה. לא הכרענו את המשחק ונעבור הלאה".

לוי המשיך: "בינואר זה יהיה יותר טוב. יהיו שינויים בינואר. שפרשנים יתעסקו בדברים אחרים. אין ציפיות לזכות באליפות. הליגה לא נגמרה. שום דבר לא קורה בשתי דקות, מדברים המון שטויות בתקשורת, יש אינטרסים לכל פרשן, שלא יעבדו עלינו בעיניים. צריך סבלנות. הפועל תל אביב צריכה זמן והיא תגיע לאן שהיא צריכה להגיע".

איאד אבו עביד סיכם: "יהיה טוב. היום שיחקנו יותר טוב, יותר שוטף. הגענו ליותר מצבים, לא זכור לי שבית"ר הגיעו למצבים כאלה. היה חסר לנו מזל. לא חושב שאנחנו מעבירים את הזמן עד ינואר - רצינו לנצח ונגמר תיקו. אנחנו מבינים שאנחנו בתחתית ורוצים לצבור נקודות. כרגע מסתכלים יותר למטה מאשר למעלה ומקווים שבהמשך זה ייראה אחרת".

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
היה דווקא מרוצה. דראפיץ'/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ' אמר: "המחצית השנייה הייתה יותר טובים, לא הייתה לנו רגל מסיימת. לפעמים צריך איזה הברקה, שלא הגיעה היום. הגענו לצמרת ושיחקנו טוב, אנחנו נמצאים למעלה בגלל הכדורגל שלנו. אם אנחנו רוצים להיות יותר למעלה, אנחנו צריכים להשתפר בחלק הקדמי".

"אולי המזג אוויר השפיע על כל הקבוצות. במחצית השנייה ראינו קבוצה אחת על המגרש, אבל לא הצלחנו להבקיע. אנחנו רוצים לשחק כדורגל חיובי, יש לנו גביע הטוטו ברביעי ואני מקווה שנהיה יותר טובים". על הקללות לאצילי אמר: "זה לא צריך לקרות. זה קורה בליגה א' ומי שצריך לתת חשבון על הדברים האלה שיעשה את זה".

עדכון ראשון: 21:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully