וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "תהיה מלחמה בטורקיה, אבל קודם כל יש את הדרבי"

11.12.2015 / 21:44

הצהובים מאושרים אחרי שנשארו בתמונת העלייה לטופ 16. במועדון מדגישים שהראש בדרבי, אבל הצוות המקצועי כבר מתכונן למשחק המכריע נגד דרושפאקה. מחמוטי: "נהדר שאנחנו תלויים בעצמנו"

one

אנשי מכבי תל אביב עקבו הערב (שישי) בדריכות אחר המשחק בין צסק"א מוסקבה לדרושפאקה והיו מרוצים מאוד מהניצחון של הרוסים 66:94. בשבוע הבא הצהובים ישחקו נגד הטורקים בחוץ, במשחק של להיות או לחדול במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים המוקדם ביורוליג. המתמטיקה פשוטה: ניצחון של מכבי תל אביב ב-11 הפרש או יותר, ישלח אותה לטופ 16. כל תוצאה אחרת, והקבוצה הישראלית תנשור ליורוקאפ.

אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באמברג אתמול ביד אליהו, המאמן ז'אן טבק דאג להדגיש בפני השחקנים ש"יש להתרכז קודם בדרבי נגד הפועל תל אביב ביום שני", אבל הצוות המקצועי יתחיל להתכונן למשחק המכריע נגד דרושפאקה כבר מחר.

דווין סמית' אמר אמש לוואלה! ספורט: "אנחנו מאמינים בעצמנו עד הסוף ולא מאבדים תקווה ביורוליג. המשחק בטורקיה חשוב מאוד. צפוי לנו קרב, אבל קודם כל יש את הדרבי החשוב. אני מרגיש שיש שיפור, גם בפן האישי וגם בפן הקבוצתי. ככל שנהיה יחד יותר כך דברים ישתפרו".

דרגאן בנדר הוסיף: "יהיה משחק קשה, תהיה מלחמה. אני מקווה שננצח בשבוע הבא בדרבי, ואחר כך כמובן במשחק החשוב בטורקיה. כולנו רוצים להציג בשני המשחקים הקרובים את היכולת שלנו מהמשחקים האחרונים. להמשיך את הדרך בה התחלנו לאחרונה. חשוב להישאר חיוביים".

מאמן דרושפאקה, אוקטאי מחמוטי, אמר הערב אחרי התבוסה של קבוצתו: "ציפיתי ליותר מהשחקנים שלי במוסקבה. עכשיו יש לנו משחק נגד מכבי תל אביב, שיכריע מי תעלה לטופ 16. אנחנו משחקים בבית קשה וזה נהדר להגיע למחזור האחרון במצב שאנחנו תלויים בעצמנו".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יתחיל לנתח את היריבה כבר בשבת. טבק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully