וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: קרן זיבנר שיפרה את שיאה הישראלי ב-200 מטר פרפר

11.12.2015 / 19:48

השחיינית הישראלית חזרה לבריכות הארוכות, וקיזזה באמסטרדם שש מאיות מהתוצאה שקבעה בשנה שעברה בדרך ל-2:09.33 דקות. מירון חרותי קבע שיא נוער חדש ב-50 מטר פרפר

קרן זיבנר, שחיינית ישראלית. קובי אליהו
הבטיחה מקום באליפות אירופה. זיבנר/קובי אליהו

אליפות אירופה בבריכות קצרות אמנם הגיעה לסיומה והשאירה טעם של עוד, אבל כבר הערב (שישי) קיבלנו את העוד הזה. קרן זיבנר, שרשמה הופעה טובה באליפות האחרונה, משתתפת עם מספר שחיינים נוספים בתחרות גביע אמסטרדם בבריכות ארוכות, והספיקה לקבוע שיא ישראלי חדש ב-200 מטר פרפר.

זיבנר, שקבעה לפני שנה וארבעה חודשים את השיא הישראלי בברלין שעמד על 2:12.19 דקות, שיפרה את התוצאה הזו בשש מאיות, תוצאה שהספיקה לה לסיים במקום החמישי במשחה הזה. התוצאה הזו הספיקה לזיבנר להבטיח לעצמה מקום באליפות אירופה שתתקיים בחודש מאי בלונדון. למרות התוצאה הטובה מבחינתה של זיבנר, זה עדיין רחוק ממה שהיא תצטרך לקבוע כדי להגיע לריו, שכן הקריטריון לשם עומד על 2:09.33 דקות.

אבל זה לא הכול. מירון חרותי הצעיר השתתף בגמר 50 פרפר וקבע שיא נוער חדש עם 23.92 שניות שהספיק לו למקום הרביעי. כמו זיבנר, גם חרותי יופיע בזכות התוצאה הזו באליפות אירופה. מארק חינאווי השתתף במשחה ל-1,500 מטר חופשי, וסיים במקום הרביעי עם 15:38.07 דקות.
בשבוע הבא יתייצבו מיטב השחיינים הישראלים לאליפות ישראל שתתקיים בווינגייט החל מיום רביעי ועד שבת.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן זיבנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully