וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: האם טוטו תמוז יוכל להצטרף ללא תמורה?

11.12.2015 / 14:03

פטרולול דורשת כ-350 אלף יורו עבור החלוץ, אך לאור המצב הכלכלי של הרומנים, הוא יכול לדרוש שחרור ללא תמורה. גורם: "לא הגיוני לשלם כל כך הרבה על שחקן שיכול להשתחרר בחינם"

one

עסקת העברתו של טוטו תמוז מפטרולול הרומנית להפועל תל אביב תקועה, כאשר הסיבה הרשמית היא כספים שלא שולמו לתמוז. כידוע, מנכ"ל הפועל, ניר ענבר, טס לרומניה על מנת לקדם את העברת החלוץ אולם שם גילה כי בין תמוז לקבוצתו יש מחלוקות קשות על כספים שלא שולמו לו. פטרולול עצמה נמצאת בפשיטת רגל וכבר חודשים לא משלמת משכורות לשחקנים שלה.

עוד שמע ענבר כי הרומנים דורשים על תמוז כ- 350 אלף יורו, אך כרגע לא ניתן להיכנס איתם למשא ומתן רציני זאת בשל אותם חובות ועד שאלה יסודרו יהיה קשה לסכם את העברת החלוץ. "כרגע זה תלוי בעיקר בטוטו" אמרו בהפועל תל אביב. "אם הוא ירצה להגיע ויתגמש קצת מבחינת הדרישות שלו גם מולנו וגם מול הרומנים, הוא יהיה בהפועל. אם לא, יש לנו עוד כמה מועמדים שנשמח לראות בקבוצה".

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
ישתחרר בחינם? טוטו תמוז/GettyImages

מעבר לכך, לא ברור בכלל מדוע האדומים מוכנים לשלם על העברת החלוץ. לאור מצב הכלכלי של פטרולול והעובדה כי תמוז לא מקבל שכר, החלוץ יכול לתבוע שחרור ללא תמורה מפיפ"א. בדיוק כמו במקרה של קפטן הפועל, מיחאי פינטילי. תמוז טען לא מזמן שהוא ועוד כמה שחקנים ביקשו להשתחרר מהחוזים כי לא משלמים להם, ונאמר להם שיוכלו לפעול בנושא רק ב-20 בדצמבר כשהליגה נכנסת לפגרה. "לא הגיוני לשלם על שחקן כל כך הרבה כסף שהוא יכול להשתחרר בחינם", טען אתמול גורם בהפועל. "לא חבל על הכסף?" בהנהלה טענו: "אנחנו לא נכנסים לסוגיות המשפטיות של טוטו תמוז עם פטרולול, ברגע שטוטו יגיע לסיכום עם הקבוצה על החובות שלו ונסדר את כל הבעיות, אז נוכל להעביר שלב במו"מ".

במהלך הקיץ קושר תמוז לסטיאווה בוקרשט ולכמה קבוצות טורקיות, ובתחילת אוגוסט דווח בטורקיה כי סוכמה מכירתו לקראבוקספור מהליגה השנייה תמורת כ-350 אלף יורו ושכר של כ-400 אלף יורו. בסופו של דבר המהלך לא יצא אל הפועל, כשלטענת הטורקים תמוז לא יכול היה לעבור את הבדיקות הרפואיות. החלוץ חזר לפטרולול, שבינתיים פשטה את הרגל בעקבות כניסתו של נשיא המועדון לכלא, נפרדה ממרבית כוכביה ופתחה את העונה במינוס שש נקודות. תמוז לא שיחק באופן רציף, נעדר בגלל פציעה בברך כשלושה שבועות בחודש שעבר, וכשחזר רשם בישול ראשון העונה בליגה. בסך הכול פתח תמוז שלוש פעמים בלבד בהרכב (12 הופעות בליגה) ועדיין לא כבש. פטרולול מדורגת אחרונה עם שמונה נקודות בלבד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אמיר כבירי הבעלים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מנסה לחזק את הקבוצה. אמיר כבירי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully