וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתראה בינואר: אריזונה ניצחה את מינסוטה ועלתה לפלייאוף

11.12.2015 / 8:40

שער שדה, 1:23 לסיום, סידר לקרדינלס 20:23 ביתי בסיומו של משחק הפכפך. הווייקינגס נפלו לפיגור חצי משחק מול גרין ביי ב-NFC צפון, הקארדס בדרך הבטוחה לשבוע החופש

לארי פיצג'רלד אריזונה קרדינלס עם אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Rick Scuteri, AP
פיצג'רלד ופיטרסון במפגש חם בסיום/AP, Rick Scuteri

אריזונה (2:11) - מינסוטה (5:8) 20:23

ארבעה ימים אחרי שקרוליינה הפכה לקבוצה הראשונה העונה בליגה שמבטיחה את מקומה בפלייאוף, הצטרפה אליה הלילה (בין חמישי לשישי) גם אריזונה, שעם הניצחון הדרמטי על הווייקינגס, קרובה מאוד גם להבטיח לעצמה את שבוע החופש. מינסוטה לעומת זאת, נקלעה כעת לפיגור של חצי משחק מגרין ביי במאבק על פסגת ה-NFC צפון והמאבק הזה צפוי להימשך עד לסיום העונה, כאשר ביום ראשון הקרוב הפאקרס פוגשים את דאלאס בלמבו פילד.

אריזונה השיגה את הנקודות הראשונות במשחק הלילה עם שער שדה של צ'נדלר קטנזארו, אבל אדריאן פיטרסון הפך בריצה לתשעה יארד. שתי דקות לאחר מכן, היתרון שוב נדד, כאשר קרסון פאלמר מצא את ג'ון בראון לטאצ'דאון של 65 יארד. שתי שניות לסיום המחצית, בלייר וולש קבע 10:10. באמצע הרבע השלישי, אריזונה רשמה עוד מהלך גדול עם טאצ'דאון של 42 יארד שתפס מייקל פלויד ויחד עם שער שדה נוסף היא כבר עלתה לפלוס 10 בתחילת הרבע האחרון, אולם מינסוטה הצליחה להגיב עם שער מצמק של וולש מ-54 יארד וטאצ'דאון שתפס מייק וואלאס, 4:55 לסיום. זכות המילה האחרונה הייתה שייכת לקטנזארו, שהשחיל את הכדור מ-47 יארד, 1:23 לסיום, לפני שדווייט פריני גרם לפאמבל של טדי ברידג'ווטר במהלך שסיים את המשחק.

פאלמר סיים עם 310 יארד וצמד, פלויד תפס 102, דייויד ג'ונסון רץ ל-92. במינסוטה, 335, טאצ'דאון ופאמבל לברידג'ווטר במשחק מצוין. 69 על הקרקע, טאצ'דאון ופאמבל לפיטרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully