וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "נחזיק אצבעות לצסק"א, נפזר גם מלח בכל מקום"

11.12.2015 / 8:12

רכז מכבי תל אביב נשמע מבודח אחרי הניצחון על באמברג וכעת הצהובים יקוו לניצחון של צסק"א על דרושפאקה: "במכבי הכל יכול לקרות". רוצ'סטי: "כיף לראות את התהליך החיובי שהקבוצה עוברת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לאחר לא מעט משחקים ביורוליג בהם הציגו הצהובים משחק נרפה, השיגה אמש (חמישי) מכבי תל אביב ניצחון קליל לאחר כשהביסה 65:85 את באמברג הגרמנית במסגרת המחזור התשיעי בבית ד' של היורוליג. מכבי הציגה אחוזים גבוהים מחוץ לקשת, כשהיא קולעת 16/25 לשלוש (64%), לעומת 14/39 לשתיים (35%). באמברג אמנם הבטיחה את עלייתה לטופ 16 כבר לפני שני מחזורים, אולם מאמנה זעם על שחקניו במהלך פסקי הזמן ואמר להם :"אתם משחקים כמו נמושות, אתם לא רוצים לשחק? אז אל תשחקו".

יוגב אוחיון אמר לוואלה! ספורט: "ידענו שזה משחק עם הגב אל הקיר, משחק של להיות או לחדול. הניצחון היה חשוב מאוד לרוח ולקבוצה שלנו, כשאנחנו משאירים הכל על המגרש, אנחנו נראים בצורה הזאת, בטח מבחינה הגנתית. כל עוד הסיכויים קיימים נעשה הכל כדי להעפיל. הסיכויים קיימים מבחינתנו, בטח במכבי תל אביב שהכל יכול לקרות כאן, בטח בחג החנוכה. יש משחק דרבי חשוב ביום שני ואז נתרכז במשחק הבא בטורקיה, נבוא לתת שם את הכל".

דרגאן בנדר ובריאן רנדל שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עם העיניים למוסקבה. דווין סמית' ודרגאן בנדר/ברני ארדוב

אנשי מכבי תל אביב יעקבו הערב בדריכות אחר המפגש של צסק"א מוסקבה מול דרושפאקה. אם הרוסים ינצחו בו, ההכרעה תעבור למחזור הסיום, בו הקבוצה של ז'אן טבק תהיה חייבת לנצח ב-12 הפרש בטורקיה כדי לעלות לטופ 16. על המשחק מול צסק"א אמר אוחיון: "אני הולך לצפות במשחק, אני אחזיק גם שום ואפזר מלח בכל מקום", התלוצץ אוחיון. "אני מבחינתי אעשה מה שאפשר מכאן במשחק של צסקא".

מי שזכה ללא מעט מחמאות הוא סילבן לנדסברג שסיים את המשחק עם 19 נקודות. טבק החמיא לו כשאמר כי "סילבן שחקן פיסי מצוין ובדרך שאנחנו משחקים זה פועל לטובתו. לא יודע אם עדיף לו לפתוח או להתחיל מהספסל אבל הדרך בה אנחנו משחקים עובדת עבורו ועבור הקבוצה כרגע". בחדר ההלבשה אמר טבק לשחקנים כי ההגנה היא המפתח אך הזכיר כי "בשבוע הבא יש משחק דרבי חשוב ואנחנו צריכים להופיע אליו כמו שצריך".

סילבן לנדסברג סיכם: "זה היה מאמץ קבוצתי, החזקנו את באמברג על 65 נקודות, היה משחק הגנתי טוב שלנו, והוצאנו דברים לפועל בהתקפה.על המאמן ז'אן טבק אמר לנדסברג: "המאמן ידע מה הוא רוצה להעביר לנו כקבוצה וללמד אותנו מהיום הראשון שהוא כאן, הוא דורש מאיתנו להשתפר ולא מתפשר הגנתית והתקפית וכך צריך. היכולת שלי? הרגשתי טוב על המגרש, והחבר'ה לקבוצה הרגישו את זה ומסרו לי כדורים. סידרו לי מצבים נוחים לקליעה, אני צריך להודות להם על כך".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצה שלו מראה סימני שיפור. ז'אן טבק/ברני ארדוב

ג'ורדן פארמר עדיין סובל ממתיחה בירך האחורית, כשהמאמן העדיף שלא לשתפו אמש. "פרמאר חשוב לקבוצה, אנחנו מנסים לעשות מה שאנחנו יכולים כשהוא לא משחק או שאייק (אופייבו) חסר. מה שהכי חשוב זה הקבוצה לא שחקן כזה או אחר. אנחנו מקווים שיחזור אלינו מהר ושיוכל לשחק ביום שני נגד הפועל תל אביב", אמר טבק.

טיילור רוצ'סטי אמר: "אני שמח שאנחנו מנצחים. אנחנו נכנסים למומנטום חיובי, כיף לראות את התהליך החיובי שהקבוצה עוברת". לשאלה לגבי כך שפארמר לא משחק בשני המשחקים האחרונים וכיצד זה משפיע על תפקודו האישי על המגרש, העדיף השחקן לענות בלקוניות: " אני חושב שכקבוצה בכלל אנחנו מרגישים יותר נוח, בכל יום ובכל אימון שאנחנו עורכים כאן אנו משפרים דברים. באופן אישי יש עליות ומורדות במהלך עונה לכל שחקן, לפעמים זה בהתחלה ולפעמים זה באמצע. אני מקווה מאוד שצסק"א תנצח ומחזיק להם אצבעות".

בתוך כך, במשחק אמש נכח גם נציג של קליבלנד קאבלירס, כדי לעקוב אחרי דראגן בנדר. הקרואטי סומן כמועמד להיבחר באחת הבחירות הראשונות בדראפט ה-NBA הקרוב, כשלא מעט סקאוטים מה- NBA עוקבים אחריו. "כל מה שעניין אותי זה המשחק שלנו, הצגנו משחק הגנתי טוב. יש משחק מאוד חשוב מול צסק"א ונצפה בו. זה בטוח. אם נעלה תהיה מלחמה בטורקיה", אמר בנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully