וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג: "כבר ראיתי דברים משוגעים כשזה נוגע למכבי תל אביב"

10.12.2015 / 23:05

שחקן מכבי תל אביב אופטימי לקראת סיום שלב הבתים ביורוליג אחרי שהפציץ 19 נקודות ב-65:85 על באמברג. פניני: "אולי התעוררנו מאוחר מדי, נעשה הכול כדי לעלות". טבק: "לא חושב על דרושפאקה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב שמרה על הסיכויים שלה לעלות לטופ 16 כשניצחה הערב (חמישי) 65:85 את באמברג, במסגרת המחזור התשיעי והלפני אחרון בבית ד' של היורוליג. עכשיו הצהובים צריכים שדרושפאקה תפסיד לצסק"א מוסקבה מחר ואז הם ינצחו את הטורקים בטורקיה במחזור הבא ב-12 נקודות ומעלה.

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קלע 5/7 לשלוש. לנדסברג/ברני ארדוב

סילבן לנדסברג, שקלע 19 נקודות עם 5/7 לשלוש, אמר בסיום: "הרגשתי טוב היום, החברים נתנו לי את הכדורים וזה עזר לביטחון שלי. זה ניצחון חשוב, היינו צריכים אותו ונתקדם מפה הלאה. ראיתי דברים משוגעים בכדורסל בעבר ונבוא לדרושפאקה במטרה לעשות את העבודה. בתקווה נעשה את התוצאה שאנחנו צריכים ונעלה לשלב הבא".

מאמן הצהובים ז'אן טבק: "לא יודע מה קרה הערב, קלענו כמה שלשות קשות, אבל גם הזזנו את הכדור היטב. במחצית הראשונה שיחקנו טוב בהגנה ועשינו עבודה טובה שהקלה עלינו בהמשך המשחק".

על דרושפאקה הוסיף הקרואטי: "אני לא חושב על זה, אני אראה את המשחק, אבל זה לא בשליטתי. עשינו את העבודה שלנו ואסור לנו לאבד פוקוס לקראת ההמשך". על הדרבי אמר המאמן: "אנחנו נשחק נגד היריבים הכי גדולים שלנו. אני לא מאמן שמסתכל יותר מדי קדימה, אלא רק על המשחק הקרוב".

גיא פניני אמר: "כל יום שעובר אנחנו מבינים יותר את המאמן ויודעים מה לעשות. ככה צריכה להראות מכבי תל אביב, שומרת ורצה ביחד. הקהל בטירוף וככה אני מכיר את מכבי. יכול להיות שהתעוררנו מאוחר מדי, אבל נעשה את כל מה שאנחנו לא יכולים לעשות, למרות שזה לא בידיים שלנו. נקווה שהרוסים ינצחו".

"אני חושב שהמאמץ הקבוצתי היה חשוב, סילבן קלע ואני קלעתי. היינו צריכים את האנרגיות האלה מתחילת העונה ולא רק מעכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully