וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי מזרחי יעלה עם שני בלמים נגד מכבי חיפה

10.12.2015 / 20:55

המאמן נכנס לעניינים ותרגל הרכבים מגוונים לקראת המשחק בשבת. פלאח מועמד לפתוח לצידו של חדד בהגנה. בן צעירי יחזור להרכב. המאמן לשחקנים: "כל מה שהיה עד עכשיו שייך להיסטוריה"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: יוסי מזרחי מאמן בני יהודה

אווירת הנכאים שהייתה בשבועיים האחרונים בבני יהודה התחלפה החל מאתמול (רביעי) לאחר הזעזוע שעבר על המועדון והמינוי של יוסי אבוקסיס כמאמן הקבוצה. השחקנים מעידים על רמת אימונים גבוהה ובעיקר רצינות מצד המאמן שנראה דרוך לקראת המשימה הראשונה שמחכה לו: מכבי חיפה בשבת בבלומפילד.

מזרחי תרגל לא מעט הרכבים במהלך האימון היום, אבל נדמה כי בכוונתו לאפשר הזדמנות שווה לשחקנים שעד היום מיעטו לשחק או שנדחקו לספסל וליציע, כמו אוהד קדוסי וסארי פלאח. בכל מקרה, כבר עכשיו ברור כי מזרחי מתכוון להעלות נגד מכבי חיפה שני בלמים, כשלא מן הנמנע שאחד מהם יהיה פלאח עצמו לצידו של אביב חדד. בן צעירי, שראה את משחקי הקבוצה מהיציע, צפוי לתפוס את עמדת המגן השמאלי.

סארי פלאח בני יהודה מול מומודו סיסיי מכבי נתניה. יותם רונן
יחזור למרכז ההגנה? פלאח/יותם רונן

אסי בלדוט ואיציק עזוז שהתאוששו מפציעה חזרו לעניינים ואמורים לפתוח בהרכב. במהלך האימון אמר המאמן החדש לשחקנים: "אני רוצה לראות אתכם עובדים קשה ונלחמים בכל אימון ומשחק. מבחינתי כל מה שהיה עד עכשיו שייך להיסטוריה, ומעכשיו מתחילים מהתחלה".

בבני יהודה מצפים לכ-2,000 אוהדים בכתום שיגיעו לבלומפילד. יחד עם זאת קיים חשש כי חלק מהאוהדים יפנה קללות לעברו של משה דמאיו, הבעלים של הקבוצה, בעקבות אירועי השבועיים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully