וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עמאשה ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר למכבי תל אביב

10.12.2015 / 18:07

החלוץ התאושש מפציעתו ובקבוצה אופטימיים לגבי שיתופו מול האלופה ביום שני. אליחן עשוי לפתוח כמגן בעקבות פציעת שאמי. חוסר תיאום עם נציגות השחקנים לגבי החזרתו של יובאנוביץ' לאימונים

one

בווידאו: בני סכנין מפסידה להפועל באר שבע

חלוצה של בני סכנין וויאם עמאשה ערך היום (חמישי) אימון מלא ובקבוצה קיימת אופטימיות שיוכל לשחק במשחק המסקרן מול מכבי תל אביב ביום שני. עמאשה, שנעדר מהמשחק האחרון נגד הפועל באר שבע, חזר להתאמן בהדרגה במהלך השבוע והעובדה שהשלים היום את האימון עודדה מאוד את אנשי המועדון.

בניגוד לעמאשה, המגן איהאב שאמי ערך אימון חלקי בשל כאבים במפשעה, מה שגורם למאמן אלי כהן לאלתר. כהן החליט למצוא פתרון יצירתי בעמדת המגן השמאלי של שאמי כאשר תרגל את צחי אליחן בעמדה זו ואף עשוי לפתוח איתו במשחק מול האלופה.

שחקן בני סכנין, צחי אליחן, מול שחקן עירוני קרית שמונה, ערן אזרד. אדריאן הרבשטיין
תפקיד חדש? אליחן/אדריאן הרבשטיין

במקביל, בסכנין התעסקו בימים האחרונים בדיונים מול נציגות השחקנים לאחר שתבעה כי המגן איגור יובאנוביץ' יחזור לאימונים לאלתר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יובאנוביץ' אינו מתאמן עם הקבוצה ועורך אימוני ריצה בלבד ופנה לנציגות השחקנים כדי שזו תעזור לו כשהגיש גם תביעה כנגד המועדון.

בנציגות השחקנים טוענים שהושגה פשרה שתאפשר לשחקן לחזור לאימונים מלאים, אלא שבסכנין הבהירו שמבחינתם הוא מקבל את כל התנאים ואי אפשר להכריח אותם להציב אותו בסגל. עדיין לא ברור אם המגן אכן יחזור להתאמן בצורה מלאה עם הקבוצה, או ימשיך באימוני ריצה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully