וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טל כחילה נשלח להתאמן בצד, צפוי לפנות לבוררות

10.12.2015 / 13:25

בלם בית"ר ירושלים נשלח להתאמן בנפרד עם מאמן הכושר של הקבוצה, ככל הנראה בשל העובדה כי לא חתם על חוזה חדש. איינבינדר: "אם נגיע מוכנים למשחק מול הפועל תל אביב נחזור עם תוצאות"

one

בית"ר ירושלים מתכוננת למפגש המסקרן במוצאי שבת בבלומפילד מול הפועל תל אביב. כ-1,600 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה כאשר במשטרה נערכים בכוחות מתוגברים כדי למנוע כל הפרת סדר או אירועים חריגים מצד שני הקהלים. הקבוצה צפויה לצאת בקריאה לאוהדים להימנע מלהיגרר לפרובוקציות ולהתרכז בעידוד הקבוצה בלבד.

דן איינבינדר אמר לקראת המשחק: "בכל התקופה האחרונה אנחנו במצב רוח טוב, מכיוון שאנחנו עובדים קשה, משתפרים ומביאים תוצאות. ברור שבשבת יש משחק מאוד חשוב, אז אנחנו צריכים להגיע אליו מוכנים ובמצב רוח טוב. כולם מכירים את המשמעות של המשחק – גם עבור הקהל וגם עבורנו. אנחנו מבחינתנו צריכים להגיע מרוכזים למשחק, לדעת שמשחק מול הפועל תל אביב הוא תמיד קשה – גם כשהיא לא נמצאת בחלק העליון של הטבלה. אם נצליח להגיע מוכנים ועם מצב רוח טוב, אני מאמין שנביא תוצאות".

שחקן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. יוסי ציפקיס
מוכן למשחק. איינבינדר/יוסי ציפקיס

בנוגע לכך שבית"ר ירושלים פייבוריטית אמר הקשר: "אני לא חושב שבמשחק כזה יש קבוצה פייבוריטית. זה תמיד משחק טעון, מלא אמוציות. אנחנו מתרכזים רק בעצמו ובהכנה שלנו, לא במי פייבוריט ומי אנדרדוג. רק ככה נצליח לשמור על הכדורגל שלנו בתקופה האחרונה. אנחנו חושבים שעשינו סיבוב ראשון מצוין ואנחנו שואפים לסיבוב שני לא פחות טוב. אבלדיבורים הם חסרי משמעות, אנחנו צריכים לעשות את זה על המגרש וזה מה שישנה".

באימון הקבוצה נשלח טל כחילה להתאמן בנפרד עם מאמן הכושר ולא לקח חלק באימון הקבוצתי. נראה כי זה המשך לכך שכחילה לא היה חלק מסגל הקבוצה בשבועות האחרונים היות ואינו חותם על החוזה שהוצע לו. ייתכן כי הצהובים שחורים ישאילו את השחקן בינואר לקבוצה אחרת עד לתום העונה. סוכנו של השחקן אבי נמני אופטימי והמו"מ בין הצדדים יתקדם בקרוב ויגיע לסף סיכום. במידה שלא השחקן צפוי לפנות לבוררות במטרה לקבל שחרור מהקבוצה.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אינו מתכננן שינויים מהותיים בהרכב ונראה כי ההרכב שפתח במשחק נגד עירוני קרית שמונה כאשר לידור כהן, עומר אצילי וניקיטה רוקאבציה צפויים לפתוח בחוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully