וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "גם לתקשורת יש חלק בליבוי היצרים"

10.12.2015 / 14:22

מאמן האדומים דיבר לקראת המפגש הטעון מול בית"ר ירושלים: "כל אחד מאיתנו צריך לגלות אחריות, הגיע הזמן שננצח בבית כמו שצריך". מחלוקת בין טוטו תמוז לפטרולול עלולה לטרפד את צירופו לאדומים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב מעלה הילוך בניסיונותיה להחתים את טוטו תמוז. מנכ"ל הקבוצה ניר ענבר טס היום (חמישי) לרומניה כדי לפתוח במשא ומתן רשמי עם החלוץ ועם קבוצתו, פטרולול. כידוע, בהפועל תל אביב רוצים מאוד להחתים חלוץ בחלון ההעברות שיפתח בינואר ותמוז, ששיחק בעבר בהצלחה בקבוצה הוא האופציה המועדפת עליהם. כבר בקיץ ניסו במועדון ניסו להחזיר את החלוץ לקדנציה שנייה, אלא שפערים כספיים גדולים מנעו את הבאתו למתחם חודרוב.

אלא שהיום מתברר שמחלוקת כספית בין תמוז לבין קבוצתו עלולה להפיל את העסקה. החלוץ טוען שלקבוצה הרומנית חובות כלפיו, ועד שהן לא יוסדרו האדומים לא יוכלו להיכנס למשא ומתן לגביו. דבר נוסף שעלול להפיל את העסקה היא העובדה שפטרולול ככל הנראה תדרוש סכום של כחצי מיליון דולר על השחקן. כרגע, לא נראה שלהפועל תל אביב יש את הכספים לשלם לפטרולול ולכן אם האחרונה לא תרד בדרישותיה הסיכויים לא גבוהים שהעסקה תצא לפועל.

בד בבד, בקבוצה בודקים אפשרות לעסקה סיבובית בינם לבין סיטאווה בוקרשט ופטרולול. העסקה כוללת את מעברו של הקפטן, מיחאי פינטילי לסיטאווה שתעביר מספר שחקנים לפטרולול ובתמורה האחרונה תשחרר את החלוץ ללא תמורה. אם המו"מ עם פטרולול יצלח, בקבוצה ינסו להגיע עם החלוץ להסכם על תנאי שכרו ועל אורך חוזהו במועדון.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
בדרך חזרה לאדומים? טוטו תמוז/GettyImages

היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש המסקרן בשבת נגד בית"ר ירושלים. רותם גרוסמן דובר המועדון דיבר על ההכנות לבית"ר ועל התקרית עם אוהד הקבוצה שנדקר: "היה ניסיון לרצח וההיערכות היא גבוהה. למשטרה יש את הכלים להתמודד עם הדברים האלה ואני מקווה שדבר כזה לא יקרה יותר. אני גם מקווה שימצאו את הפושעים שעשו את זה כי מי שמנסה לרצוח צריך לשלם על זה".

גיא לוי דיבר על היריבות בין המועדונים: "חלק נכבד מהדברים שגורמים לאלימות זה איך התקשורת מתייחסת לזה ואני מקווה שתוציאו את החיכוכים החוצה. כל אחד מאיתנו צריך לגלות אחריות, גם אתם התקשורת. לא ללבות את היצרים. אני בטוח שגם בבית"ר רוצים שהמשחק הזה יתנהל מבחינה ספורטיבית".

על ההשתלבות בהפועל תל אביב: "לקח לי יותר מדי זמן להבין מה זה הפועל תל אביב, יש לי תחושה שכבר השבוע נלך לדרך אחרת ואני חושב שהגיע הזמן שננצח משחק כמו שצריך בבית שלנו ונראה עוצמה רצינית ומקווה שהקבוצה היותר טובה תנצח. אנחנו צריכים לעשות את העבודה, אם נחכה שהנס יבוא מהשמיים זה לא יבור. בית"ר השנה משחקת בסגנון אחר לגמרי, היא קבוצה טובה שעוקצת אותך ואנחנו נצטרך להיערך בהתאם. אני בהחלט דורש שנראה שיפור על המגרש. הגעתי לכאן לטווח ארוך ולא ליום יומיים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
גיא לוי מאמן הפועל תל אביב במסיבת עיתונאים. יוסי ציפקיס
מפגש מסקרן מול האקסית. גיא לוי/יוסי ציפקיס

לוי הוסיף: "מי שלא יעמוד בלחץ לא יהיה בהפועל תל אביב. מי שלא מראה שיש לו את הניצוצות להיות בקבוצה כמו הפועל תל אביב אז אין לו מה לעשות פה". על העובדה שהוא פוגש את האקסית: "אני מכבד את בית"ר והייתה לי חצי שנה מצוינת שם אבל זה לא קשור לעכשיו. אין לי עניין אישי לנצח את בית"ר, יש לי עניין כמאמן הפועל תל אביב לנצח".

על השינויים בסגל בינואר: "אין ספק שיהיו שינויים. אנחנו נתחזק בכל דרך שנראה לנכון כדי שהפועל תל אביב תהיה בצמרת הכדורגל הישראלי, אם לא בעונה הנוכחית אז בעונה הבאה. הכדורגל הוא דבר מאוד ברור, מי שמקבל הזדמנויות צריך לנצל אותן, מי שלא אז לא יהיה פה".

המאמן שלל את מועמדותו של חמדי סליחי: "לא יודע מאיפה השם הזה עולה אבל הוא לא מועמד". על ארבייטמן: "יש לו חוזה בקבוצה שלו ואני לא מדבר על שחקנים של קבוצות אחרות. אנחנו נתחזק בחלק הקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully