וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז' נטש את האימון, בספק למשחק מול הפועל עכו

10.12.2015 / 12:24

השוער, שנטש את האימון המסכם לפני הדרבי אך בסופו של דבר פתח, שוב חש בכאבים בגבו ולא ברור אם יעמוד בין הקורות בשבת. שחקנים בקבוצה על כך שנאסר על בנין וגבאי לשוחח עימם: "לא ברור, יש כאלו שרוצים להביא לסולחה ביניהם"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין

שוערה של הפועל חיפה, פז'מיסל קובארז', שוב נטש את האימון לאחר שחש כאבים בגבו והוא בספק למשחק מול הפועל עכו בשבת. כזכור, השוער הצ'כי נטש אימון נוסף, לפני הדרבי מול מכבי חיפה, אך בסופו של דבר קיבל זריקה ועלה לשחק. הפעם לא ברור אם השוער יהיה מסוגל לקחת חלק במשחק, כשבמועדון ישנם לא מעט הטוענים כי ניב אנטמן הצעיר ראוי לקבל הזדמנות. גם הישאם כיוואן בספק למשחק בשל מתיחה ממנה סובל בשריר האחורי.

בעלי הקבוצה, יואב כץ, אמר למקורביו כי יקבל החלטות בנוגע לטל בנין ולאפרים גבאי רק לאחר המשחק מול הפועל עכו. במועדון מנסים להביא לכך שכץ יפטר את בנין עם סיום ההשעיה, כשיוסי אבוקסיס ומנחם קורצקי עשויים להחליפו. כמו כן, האפשרות שמאיר בן מרגי וגל כהן ירכיבו את הצוות המקצועי עדיין על הפרק.

שחקנים בקבוצה התייחסו לידיעה בוואלה! ספורט לפיה נאסר על גבאי ובנין לדבר עימם או עם עובדי המועדון. אחד מהם אמר: "לא ברור למה אנחנו לא יכולים לדבר עם השניים. יש אנשים במועדון שרוצים לחזק ולעודד את שניהם ויש כאלה שאפילו רוצים לנסות ולהביא לסולחה ביניהם". גורמים במועדון סיפרו שההחלטה נובעת מהרצון של כץ לייצר שקט אצל השחקנים כדי שיתרכזו רק במשחק הגורלי מול הפועל עכו. כץ הגיע לאימון הקבוצה וחילק לשחקנים מטבעות שוקולד וקערת קורנפלקס לכבוד החג. על הקערה נכתב (בהוראה של הבעלים): "הדבר המשמעותי בעולמנו הוא לא היכן אנו כרגע אלא לאיזה כיוון אנחנו מתקדמים".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
השחקנים לא מבינים. בנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully