וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבית הדין: "רצינו לשמוע מאיתי שכטר התנצלות"

10.12.2015 / 10:11

לאחר הרחקת החלוץ, גורמים בביה"ד מעריכים: "התנצלות הייתה מביאה להקלה". הירוקים זעמו: "ביה"ד צריך להיות מנותק מההתאחדות. מהיום חצי ליגה תשב ביציע". אוברניאק: "חוזרים לעניינים"

one

"פסק הדין של הדיין מהווה החלטה מסוכנת לכדורגל הישראלי. מעתה, כל שחקן שיפנה לשופט יצטרך לקבל הרחקה מארבעה משחקים. אם בכל פעם ששופט אומר לשחקן שלנו 'סתום את הפה' הוא היה מורחק, היינו צריכים לייבא שופטים מחו"ל. החלטה קשה מאוד, אין מילים אחרות. אנשים צריכים לעשות חושבים, איך בית הדין יהיה מנותק פיזית מההתאחדות". כך תקפו במכבי חיפה את החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להרחיק את איתי שכטר מארבעה משחקים בפועל, בעקבות הדברים שאמר לשופט זיו אדלר.

גורמים בבית הדין אמרו כי העונש החמור ניתן לשכטר בשל העובדה שלא טרח להתנצל. כך למשל, שחקנה של הפועל חיפה, דור מלול, שקילל את השופט במשחק מול מכבי תל אביב לפני שבועיים והתנצל בסיום, ספג הרחקה משני משחקים בפועל ושניים על תנאי. גורם בבית הדין אמר: "לא די ששכטר לא התנצל, הוא טען בדיון שההרחקה מיותרת. בסופו של דבר זה פגע בו. כל מה שרצינו לשמוע ממנו זה מילת התנצלות". אחד השחקנים אמר: "אין שום סיבה לשכטר להודות שההרחקה מוצדקת. בכל מקום בעולם מדברים עם שופטים. אם אלה תנאי הסף להרחקה, סביר להניח שמהיום נראה חצי ליגה ביציע".

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. קובי אליהו
דרשו התנצלות. שכטר/קובי אליהו

הכעס של אנשי מכבי חיפה נובע גם מהעובדה שלא יוכלו לערער על פסק הדין. סעיף 27 ה (1) לתקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל קובע כי "פרט שהורשע ודינו נגזר להרחקה בפועל ממשחקים/פעילות לתקופה שאינה עולה על חודש ימים (ולשחקן 4 משחקים), הכרעת דינו סופית ואין עליה זכות ערעור". הסעיף הבא קובע כי שחקן שהורחק ליותר מארבעה משחקים, רשאי להגיע לבית הדין העליון בקשת רשות ערעור. "במקרה הזה, אולי היה עדיף שאיתי היה מורחק מחמישה משחקים. אז היה יותר סיכוי שהערעור היה מתקבל והיו מקצרים לו את העונש לשניים או שלושה בלבד". שכטר, יש לציין, ייעדר משני משחקי ליגה בלבד (בני יהודה במחזור הקרוב, משחק אותו היה מחמיץ בכל מקרה, והפועל כפר סבא במחזור הבא) מכיוון שריצה הרחקה במשחק הדרבי וביום שלישי ירצה הרחקה נוספת ממשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה.

במכבי חיפה החליטו לא להשאיל את עטאא ג'אבר בחודש ינואר אם לא יחתום על הסכם חדש. לאחר החתמת נטע לביא ועאיד חבשי, בחיפה מתכוונים להחתים בקרוב גם את יובל יוסיפוביץ' על חוזה ארוך טווח. אחרי יום חופש, חיפה תשוב להתאמן היום. ההערכה היא שרוני לוי לא יבצע שינויים בהרכב מול בני יהודה.

המשחק בין מכבי חיפה לבין מכבי פתח תקוה, שאמור היה להתקיים באצטדיון המושבה ביום שלישי הקרוב (גביע הטוטו) עבר לאשדוד בעקבות שזרוע באצטדיון המושבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה מעל יובל יעקובוביץ' שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
לא יושאל. ג'אבר/יוסי ציפקיס

כוכבי עבר של מכבי והפועל חיפה יככבו בטורניר לזכר דודי הללי

כמיטב המסורת בשנים האחרונות, גם השנה ייערך בחג החנוכה טורניר הקט-רגל לזכרו של דודי הללי בהיכל הספורט "לאו-בק". הטורניר ייערך השנה בפעם העשירית ברציפות. כ-2,000 צופים הבטיחו את מקומם, ביניהם ראש העירייה יונה יהב, ראש עירית נשר אבי בינמו וראשי ערים נוספים מהצפון. גם המאמנים טל בנין ואלי גוטמן צפויים להגיע לטורניר, ואיתם גם נציגי שחקני מכבי והפועל חיפה.

בטורניר ישתתפו שחקני עבר ידועים של מכבי והפועל חיפה, והם יתמודדו מול נבחרת העיתונאים, נבחרת עיריית חיפה, נבחרת רדיו חיפה, נבחרת השופטים ונבחרת מחוזקת של משפחת הללי, כשהקבוצות יתמודדו בשני בתים, בניסיון להגיע לגמר. בטורניר הילדים יככבו מכבי חיפה, הפועל חיפה, בית"ר חיפה וילדי ומועדון הספורט נשר. בטורניר הוותיקים יקחו חלק שחקנים כמו ציון מרילי, אבישי ז'אנו, זאהי ארמלי ואלון חרזי, לצד שופטים בכירים מליגת העל.

הללי ז"ל, שנפטר בשנת 2004, כיהן במשך מספר שנים כיו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל והיה דמות מוכרת בעיר. בנו של דודי הללי, אבי: "אנחנו עורכים את הטורניר הזה כבר עשר שנים. כל פעם הוא מושקע יותר, גדול יותר ומכובד יותר - וזה מרגש אותי כאדם ומרגש אותי כבנו של דודי, שלא מעט מזמנו וממרצו השקיע לטובת בני נוער ולטובת פעילות ציבורית. המראה הזה של יציעים מלאים וחגיגית כדורגל על הפרקט עושה אותי מאושר ברגעים האלה". עו"ד אברהם הללי, אביו של דודי הללי ז"ל: "גם השנה, השבחנו את הטורניר ועלינו מדרגה, בכל הקשור לארגון. אני מקווה שגם הפעם יהנו כולם מהאירוע. דודי היה פעיל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, בהיותו יו"ר המחלקה לאורך מספר שנים. הטורניר הוא ההנצחה היפה ביותר בעבורו ובעבורנו".

לודוביק אוברניאק שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אוברניאק/ברני ארדוב

קשרה של הקבוצה, לודוביק אוברניאק התייחס לניצחון נגד הפועל חיפה ואמר: " זה היה משחק קשה מאוד, אבל העדיפות הראשונה בדרבי היא לנצח. עשינו את זאת ואנחנו מאושרים על כך אבל זה עוד לא מספיק, איבדנו הרבה נקודות בתחילת העונה, אנחנו מתחילים לחזור לעניינים אנחנו כבר במקום ה-6 וחשובה ההמשכיות".

הקשר התייחס גם להתמודדות הצפויה בשבת נגד בני יהודה: " חילופי מאמנים תמיד משפיעים, לפעמים לטובה ולפעמים לרע אבל תמיד יש השפעה. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים בעצמנו, יש לנו הרבה איכויות בקבוצה. ניצחנו 3 משחקים ברציפות ועכשיו יש לנו יותר ביטחון וחשוב שנישאר מרוכזים במשחק וביכולות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully