וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה המשולשת שעשויה להנחית את טוטו תמוז בהפועל תל אביב

האדומים בודקים אפשרות למהלך סיבובי שבין היתר יכלול את העברתו של פינטילי לסטיאווה בוקרשט. חלוץ אוקראיני נחת למבחנים. האוהדים מבקשים למנוע הגעת אוהדי בית"ר למשחק בשבת

one

האם נרקמת עסקת טרייד סיבובית בין שלוש קבוצות, שתביא להחלפת קפטן הפועל תל אביב מיחאי פינטילי בחלוץ טוטו תמוז? למרות הכחשות מצד הפועל תל אביב לפיהן הקפטן הרומני מעוניין לעזוב, מתברר כי זה העביר מסרים ברומניה ובישראל כי הוא מעוניין לעזוב לסטיאווה בוקרשט, המעוניינת בשירותיו.

עקב עלותו הגבוהה בקיץ, בהפועל לא ישחררו בחינם את פינטילי, וידרשו סכומים גבוהים עבור הקשר; במקביל, האדומים לוטשים עיניים לעבר טוטו תמוז, ששייך לפטרולול הרומנית, שגם הבאתו צפויה לעלות להפועל תל אביב סכום גבוה. לכן, בהפועל בודקים אופציה לעסקה סיבובית, לפיה: סטיאווה בוקרשט תעביר לפטרולול שחקנים, פטרולול תשחרר את תמוז להפועל תל אביב והאדומים ישלחו את פינטילי לסטיאווה.

האדומים התעניינו בחלוץ, ששיחק אצלם בעבר, עוד בקיץ, ובמועדון מעוניינים מאוד להתחזק בחלוץ ישראלי בחלון ההעברות הקרוב. על כן, עסקה כזו תענה על הצרכים של הפועל, ושם ישמחו לראות את הדיל יוצא לפועל.

החלוץ האוקראיני יורי קולומייץ נחת בישראל וייבחן בקבוצה. קולומייץ בן ה-25 שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצה אלכסנדריה, תחילה בליגת המשנה באוקראינה ובעונה החולפת בליגה הראשונה. ב-35 משחקים הוא כבש 5 שערים.

מיחאי פינטילי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
רוצה לחזור לרומניה. פינטילי/קובי אליהו

בהפועל מתכוננים למשחק מול בית"ר ירושלים (שבת, בלומפילד), ובמועדון מביעים חשש גדול מאוד מהתפרעויות מצד שני מחנות האוהדים. לכן, מספר אוהדים פנו למשרד של שרת הספורט ואף שוחחו עם השרה מירי רגב וביקשו למנוע הגעת אוהדי בית"ר לבלומפילד בשבת. גם בקרב האוהדים וגם בקבוצה קיימת הדאגה שחלק מאוהדי בית"ר מתכננים קטטות מאורגנות עם אוהדי הפועל, כשמהצד של בית"ר נשמעים קולות לפיהם אוהדי הפועל מתכננים נקמה - זכר לקטטה בה נפגע אוהד הקבוצה, באוקטובר האחרון.

המשחק יאובטח בכוחות גדולים מאוד אך זה לא מרגיע את הדאגות בשני הצדדים. האוהדים מקווים שהשרה רגב תבין את הרגישות ואולי אף תתערב ותחליט שאוהדי בית"ר לא יורשו להגיע לבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully