וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישורת האחרונה: קרוליינה המושלמת מארחת את אטלנטה במוקד המחזור

12.12.2015 / 10:00

ארבעה משחקים בלבד מפרידים בין הפנת'רס לעונה נטולת הפסדים והשבוע ממתין להם מפגש ביתי מול היריבה המידרדרת ל-NFC דרום. ניו אינגלנד, אחרי שני הפסדים, מתארחת ביוסטון בסאנדיי נייט

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
רק עוד ארבעה משחקים לעונה המושלמת. ניוטון/AP

ארבעה מחזורים בלבד נותרו לסיום העונה הסדירה ב-NFL וביום ראשון צפויים שוב לא מעט משחקים גדולים. פילדלפיה מול בפאלו ולשון מקוי, סינסינטי מחכה לפיטסבורג, שיקגו פוגשת את וושינגטון, קרוליינה המושלמת בבית נגד אטלנטה. בסדרה המאוחרת, גרין ביי מול דאלאס ובסאנדיי נייט, ניו אינגלנד תנסה להימנע מהפסד שלישי ברציפות כאשר תתארח ביוסטון.

seperator

20:00:

פילדלפיה (7:5) - בפאלו (6:6)

הדרבי ע"ש לשון מקוי יפגיש בין שתי קבוצות במצב רוח חיובי. הבילס, עם האקס שיגיע לביקור בעיר האחווה אותה עזב בסערה, ניצחו את יוסטון והם חזק במאבק על הווילד קארד. פילי, שהדהימה בפוקסבורו, בשוויון משולש בפסגת ה-NFC מזרח. לשתי הקבוצות ברור שלמרות המאזן הבינוני, יש להן צ'אנס מצוין להגיע לפלייאוף ואסור לפשל עכשיו.

קליבלנד (10:2) - סן פרנסיסקו (8:4)

הבראונס, אחרי שבעה הפסדים רצופים, האחרון שבהם התבזות ביתית מול סינסינטי, נטשו את אוסטין דייויס וחזרו לג'וני מנזל. בהתחשב במשחקים שנשארו להם, זה נראה כמו הסיכוי הריאלי האחרון לניצחון העונה, אבל סן פרנסיסקו דווקא מגיעה מעודדת אחרי ניצחון דרמטי בהארכה בשיקגו. הניינרס רוצים להשיג ניצחון חוץ שני ברציפות, דבר אותו לא עשו קצת יותר משנה.

סנט לואיס (8:4) - דטרויט (8:4)

שתי קבוצות שהעונה הזו גמורה עבורן. הראמס הובסו בבית נגד אריזונה וההתקפה שלהם לא מתפקת כלל. הם רשמו עד כה רק 15.8 נקודות למשחק וברצף חמשת ההפסדים שלהם עומדים על קצת פחות מ-11 נקודות למשחק. הליונס נעצרו באכזריות אחרי שלושה ניצחונות עם ההייל מארי המטורף של ארון רוג'רס. הם ראו את ההזדמנות האחרונה לתפוס את הקבוצות שבצמרת הבית בורחת וינסו לפחות לסיים את העונה בטעם טוב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Duane Burleson, AP
איך הליונס יתאוששו מהטראומה? קלווין ג'ונסון/AP, Duane Burleson

טמפה ביי (6:6) - ניו אורלינס (8:4)

הניצחון של הבאקנירס על אטלנטה בדקות הסיום ביום ראשון השאיר אותם בתמונת הווילד קארד וכעת הם יארחו יריבה נוספת מהבית שלהם. ניו אורלינס הציגה התקפה מצוינת, אבל ההגנה המזעזעת שלה (31.7 נקודות חובה למשחק, הכי חלש בליגה) שוב הרסה הכול והקבוצה הפסידה משחק צמוד בבית מול קרוליינה. הסיינטס כבר חושבים על העונה הבאה וזה הזמן של השחקנים להוכיח את מקומם ובתור התחלה, לנסות לנקום על ההפסד בסופרדום בתחילת העונה.

ניו יורק ג'טס (5:7) - טנסי (9:3)

אחרי הניצחון בדרבי, הג'טס בעמדה מצוינת להעפיל לפלייאוף מהווילד קארד ב-AFC. הדרך לשם חייבת לעבור בניצחון במשחק הזה, שנראה די קל על הנייר, למרות שהתקפת הטייטאנס בכיכובו של מרקוס מריוטה, הרימה את ראשה בשבוע שעבר מול הג'אגוארס. דווקא בחוץ טנסי משחקת קצת יותר טוב העונה, אך אם תצא מנצחת מהמדולנדס, זו תהיה הפתעה גדולה באמת.

סינסינטי (2:10) - פיטסבורג (5:7)

ה-משחק של המחזור. הבנגאלס, שכבר ניצחו העונה 10:16 במשחק קשוח בעיר הפלדה, התאוששו משני ההפסדים והם שוב חזק במאבק על יתרון הביתיות ב-AFC אחרי שהביסו את קליבלנד בדרבי המדינתי בשבוע שעבר. ההגנה בקושי סופגת נקודות (16.3, הכי מעט בליגה) ותנסה לבלום את בן רות'לסברגר, שבשלושת השבועות האחרונים, מאז אמור היה להיות פצוע, יורה יארדים בקצב מסחרר. פיטסבורג פירקה את אינדיאנפוליס בסאנדיי נייט, אך חייבת לעשות עבודה טובה יותר במשחקי החוץ כדי להיות בפלייאוף. סינסי ניצחה רק פעם אחת מחמשת משחקי הבית האחרונים שלה מול הסטילרס.

ג'קסונוויל (8:4) - אינדיאנפוליס (6:6)

ההגנה של הג'אגוארס, אחרי כמה שבועות חיובים, שוב לא בעניינים והרשתה בשני המשחקים האחרונים 73 נקודות. גם הקולטס לא במצב מזהיר ומאט האסלבק, שהוביל אותם לארבעה ניצחונות, נפצע בתבוסה מול פיטסבורג. הוא צפוי לשחק, אך לא מדובר במצב אידיאלי לקבוצה שנאבקת על ראשות הבית ותארח את יוסטון בשבוע הבא. אינדי ניצחה במפגש הראשון העונה 13:16 צמוד משער של אדם וינטיירי, 4:36 לסיום ההארכה.

מאט האסלבק שחקן אינדיאנפוליס קולטס. Michael Conroy, AP
האסלבק צריך להתגבר על הפציעה/AP, Michael Conroy

קנזס סיטי (5:7) - סן דייגו (9:3)

הצ'יפס ממשיכים בשעטה ויצאו גם מאוקלנד עם ניצחון, השישי ברציפות שלהם. לא נראה שיש כוח, או יריבה שבדרך, שיכולים לעצור את אנדי ריד ושחקניו מעלייה לפלייאוף והם לא אמורים להתקשות גם מול הצ'ארג'רס וההתקפה המרוסקת שלהם. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות מעניין: 55:1:55, כאשר לפני שבועיים קנזס סיטי השפילה את סן דייגו בדרום קליפורניה עם 3:33 חד צדדי, שהיה הניצחון השלישי שלה ברציפות על החזיזים.

שיקגו (7:5) - וושינגטון (7:5)

התקווה האחרונה שהייתה לדובים להציל משהו מהעונה הזו נגוזה עם הפסד דרמטי בהארכה בבית מול סן פרנסיסקו. ההפסד הזה המשיך את הקו המוזר של הברס, שמחזיקים במאזן ביתי חלש של 5:1. גם משחקי החוץ של וושינגטון, שהפסידה בסיום פרוע מול דאלאס בבית דווקא במאנדיי נייט, הם לא משהו לכתוב עליו הביתה: 5:0. הסקינס חייבים את הניצחון אם הם רוצים להישאר בראש ה-NFC מזרח הצפוף. וושינגטון לא ניצחה בשיקגו מאז 2003.

קרוליינה (0:12) - אטלנטה (6:6)

עוד ארבעה ניצחונות. זה כל מה שמפריד בין הפנת'רס לעונה היסטורית ומושלמת. הניצחון הראשון מבין הארבעה אמור להגיע השבוע, מול הפאלקונס המפוררים, שהפסידו שישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם ולא מצליחים לייצר יכולת התקפית ראויה. שתי הקבוצות ייפגשו בעוד שבועיים בג'ורג'יה דום ואז אולי לאטלנטה יהיה קצת יותר סיכוי ריאלי, אבל כדי שהיא גם תעצור את ההתקפה המעולה של המארחת וגם תשים מספיק נקודות כדי לנצח, כמו שעשתה בביקורה הקודם בשארלוט, יצטרך לקרות משהו מאוד יוצא דופן.

בולטימור (8:4) - סיאטל (5:7)

אחרי שני ניצחונות, אחד דרמטי על הראמס ואחד דרמטי עוד יותר בקליבלנד, הרייבנס שבו להפסיד בשבוע שעבר, אבל מגמת השיפור אצלם בהחלט קיימת והם מנסים לדלג בין הפציעות. מול סגנית האלופה, שמגיעה אחרי שלושה ניצחונות, כולל 7:38 ענק במינסוטה, זה יהיה מאוד לא פשוט. הסיהוקס שוב נראים כמו קבוצה מפחידה, עם התקפת הריצה הכי טובה בליגה והגנה שמתעוררת בדיוק בזמן. הקבוצות נפגשו רק ארבע פעמים עד היום ובעוד בולטימור ניצחה בשני המפגשים הראשונים, סיאטל עשתה זאת בשני המפגשים מאז.

ראסל וילסון שחקן סיאטל סיהוקס. GettyImages
סיאטל מתחילה להרים את הרמה. ווילסון/GettyImages

דנבר (2:10) - אוקלנד (7:5), 23:05

ברוק אוסווילר ממשיך ליהנות מהחיים והוביל את הברונקוס לניצחון קליל בסן דייגו, השלישי שלו בשלושה משחקים בתפקיד. דנבר התגברה על המשבר ושוב מוצאת את עצמה בעמדה טובה לזכות ב-AFC, כאשר בתור התחלה היא צריכה לצלוח את המשחק הזה, שנראה מאוד פשוט על הנייר. הריידרס הפסידו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם וברבע הרביעי בשבעת המשחקים האחרונים, הם בפיגור 93:24. לא טוב. במשחק הראשון העונה, דנבר ניצחה באוקלנד 10:16, מה שהיה ניצחונה השמיני ברציפות על הריידרס.

גרין ביי (4:8) - דאלאס (8:4), 23:25

המשחק האחרון בין הקבוצות היה לפני קצת פחות משנה, בינואר, כאשר הקולטס עברו את הקאובויס בקושי בפלייאוף אחרי אותה תפיסה מבוטלת של דז בריאנט. זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של גרין ביי על דאלאס ואם תשיג עוד אחד כזה, היא תתקרב עוד קצת לפלייאוף בעוד מינסוטה נראית דועכת לאיטה. הפאקרס נראים רע לאורך רוב העונה, אבל אולי ההייל מארי בדטרויט יוציא אותם לדרך חדשה, כאשר גם הקאובויס רשמו ניצחון דרמטי, בוושינגטון ופתאום, הם רחוקים רק משחק אחד מראשות ה-NFC מזרח.

יוסטון (6:6) - ניו אינגלנד (2:10), בין ראשון לשני, 3:30

אחרי פתיחת העונה המושלמת והמוצלחת, האלופה במשבר. אם ההפסד בדנבר עוד התקבל בהבנה, הרי שהנפילה בבית מול פילדלפיה כבר הדליקה נורה אדומה וכעת, לפטריוטס מצפה עוד משחק קשה מאוד. ההגנה של יוסטון הייתה מצוינת בחודש שעבר, אך לפתע חטפה 30 נקודות בבפאלו והפסידה, מה שהחזיר אותה לאחור. אם ג'יי ג'יי וואט וחבריו יגיעו חדים, להתקפה הפצועה של ניו אינגלנד, שתקווה לקבל את רוב גרונקובסקי בחזרה, מצפה ערב ארוך מול מארחת שחייבת את הניצחון הרבה יותר מהיריבה שלה. בריאן הוייר, שהיה המחליף של בריידי בפטריוטס וביל אובריאן, שעבד בקבוצה בעבר, ינסו להוכיח שהם למדו משהו.

מיאמי (7:5) - ניו יורק ג'איינטס (7:5), בין שני לשלישי, 3:30

המחזור יינעל בפלורידה, שם הענקים, אחרי ההפסד לג'טס, יקוו להתאושש במהרה כאשר הם עדיין חזק במאבק על הפלייאוף ב-NFC מזרח. מיאמי כנראה כבר לא תשחק בפוסטסיזן, אבל היא לפחות עצרה מול בולטימור רצף של שני הפסדים ותקווה להשיג ניצחון ביתי ראשון אי פעם על הג'איינטס, אחרי שלושה הפסדים בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully