וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בית הדין הרחיק את איתי שכטר מארבעה משחקים

9.12.2015 / 18:15

החלוץ, שעמד לדין לאחר שהעליב את השופט זיו אדלר במשחק בגביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה, ספג עונש קשה מבית הדין ויחסר לירוקים במשחקים הקרובים. הירוקים לא יוכלו לערער על העונש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוץ מכבי חיפה, איתי שכטר, הורחק הערב (רביעי) מארבעה משחקים, כך קבע הדיין נועם ליובין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. כזכור, שכטר הורחק בכרטיס אדום ישיר במהלך משחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה, לאחר שלטענת השופט זיו אדלר השחקן העליב אותו כשאמר "תוציא צהוב, נראה אם אתה גבר". הירוקים לא יוכלו לערער העונש מכיוון שמותר להגיש ערעור רק על הרחקה של חמישה משחקים ומעלה.

בהחלטת העונש כתב הדיין נועם ליובין: "זוהי הרחקתו השנייה של הנאשם השנה, כך שכבר עתה מרצה השחקן הרחקה אוטומטית משני משחקים. לאור הדברים אשר נאמרו ע"י הנאשם, ובכפוף אף לאי הבעתו כל התנצלות על מעשיו, וראייתו בדברים שנאמרו 'לגיטימיים' למהלכו של המשחק, ראיתי לנכון להוסיף את ענישתו האוטומטית של הנאשם הרחקה מעוד שני משחקים בפועל (סה"כ 4 משחקים - 2 משחקים מכח הענישה האוטומטית ועוד שני משחקים מכח העונש של ביה"ד זה)".

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. קובי אליהו
ייעדר מהמשחקים הקרובים. שכטר/קובי אליהו

בית הדין הקריא לשכטר את גיליון ופרטי האישום אשר הוגשו בעניינו ואף וידא כי שכטר הבין את המעשים המיוחסים לו ואת תוכן האישום. שכטר אמר לדיין: "שחקן מכבי פתח תקוה נפצע בפעם השלישית. דחפתי אותו החוצה, דחיפה עדינה, הוא עיכב את מהלך המשחק. השופט בא להוציא לי כרטיס צהוב ואמרתי לו 'יופי יופי תוציא צהוב תוציא צהוב', לא אמרתי לו גבר, לא רואה פה משהו גרנדיוזי. גם אם הייתי אומר גבר זה לא נורא. אמרתי לו תוציא צהוב, גם ככה אנחנו לא משחקים. יש אמוציות במשחק ונאמרים דברים".

הדיין כתב: "אם נכונה היא גירסתו של הנאשם או אם נכונה גירסת השופט הרי שלדעתי בשתיהן ישנה משום התנהגות בלתי הולמת של הנאשם כלפי שופט המשחק. לא כך צריך שחקן להגיב בוודאי שלא כלפי שופט המשחק. איני מקבל את עמדת הנאשם... כי אין מדובר ביותר מהתבטאות שנאמרה במהלך משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully