וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חוזהו של דקל קינן צפוי להתחדש אוטומטית. התלבטות לגבי הזרים

9.12.2015 / 13:27

מעיון בפרטי ההסכם עולה: הבלם יצטרך לשחק עוד שמונה משחקים כדי שחוזהו לעונה הבאה ייכנס לתוקף. למרות השיפור, במועדון מצפים ליותר מדרינצ'יץ' ואוברניאק. אחרי נטע לביא ועאיד חבשי, גם יוסיפוביץ' יחתום

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי חיפה על הפועל חיפה בדרבי

השער השלישי שכבש במדי הקבוצה בשלושת המשחקים האחרונים רק חיזק את ההערכה הקיימת לדקל קינן במועדון, אך מתברר כי מכבי חיפה לא תצטרך להחתימו על חוזה חדש. מעיון בפרטי ההסכם של השחקן עולה כי חוזהו של הבלם יתחדש באופן אוטומטי לקראת העונה הבאה אם ישתתף ב-50 אחוז ממשחקי הקבוצה בליגה העונה, כשגובה שכרו נקבע מראש. במהלך העונה, מתקיימים 36 משחקים, 26 במסגרת שני הסיבובים הראשונים ועוד עשרה בפלייאוף העליון, בהנחה שחיפה תעפיל אליו. קבוצות הפלייאוף התחתון תשתתפנה ב-33 משחקים בסך הכל. קינן יצטרך לשחק 18 משחקים כדי שחוזהו יתחדש אוטומטית (במקרה שחיפה לא תשחק בפלייאוף העליון, 17), כשעד היום הוא רשם כבר עשרה משחקים במדי הקבוצה. "סביר להניח שבקרוב מאוד, אולי כבר בעוד כחודשיים, החוזה של דקל יתחדש אוטומטית, כך שלא נצטרך להחתים אותו על חוזה חדש", אישרו במועדון.

רוני לוי עדיין לא סגור על מצבת הזרים שלו. אחרי הדרבי הוא השהה את ההחלטה בנוגע לזרים, אך לוואלה! ספורט נודע כי גורמים במועדון שוחחו בימים האחרונים עם סוכני שחקנים ועדכנו אותם כי ייתכן שישחררו את אחד משחקני מרכז השדה. כפי שכבר פרסמנו, לוי שוקל לצרף קשר אחורי במקום אחד מהם, אך ההחלטה הסופית תתקבל בסוף החודש, סמוך לחלון שייפתח ב-6 בינואר. בחיפה מרוצים מהשיפור שמפגין ניקולה דרינצ'יץ', אולם עדיין מצפים ממנו ליותר. הדברים אמורים גם לגבי לודוביק אוברניאק, שרשם שיפור בעמדה קדמית יותר במשחק האחרון. בכלל, רוני לוי שוקל לאמץ את המערך הדומה עימו פתח במשחק האחרון, ונראה כי זו הסיבה שבמועדון התעניינו לאחרונה בז'אורז'יניו מבני סכנין. "אין עדיין שום החלטה, לא לגבי הזרים ולא לגבי הישראלים", אמרו במועדון. .

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. טל לוי
בדרך לחידוש אוטומטי של החוזה? קינן/טל לוי

המגמה המסתמנת בינתיים היא שחרור אביחי ידין, אם תהיה קבוצה שתקלוט אותו, ולפחות חלוץ אחד, כשבינתיים מסתמן כי זה יהיה שובל גוזלן. הפועל תל אביב יצרה קשר בנוגע לאלון תורג'מן, בניסיון לברר אם ישוחרר, אבל בחיפה השיבו כי אין עדיין החלטה לגביו, מה שגם שהאדומים מנהלים מגעים עם עוד מספר חלוצים ולא ברור עד כמה הפניה רצינית לגביו. שמעון אבוחצירא נבדק הבוקר כדי לבחון האם הפציעה מאחוריו, תוצאות הבדיקה תקינות והוא יוכל לחזור להתאמן בימים הקרובים, לאחר שיקבל אישור בכתב.

אחרי החתמת הקשר נטע לביא על חוזה לארבע שנים, במכבי חיפה החתימו גם את הבלם עאיד חבשי לארבע שנים. "מאושר שזכיתי לחתום במועדון בו גדלתי", אמר לאחר החתימה. בקבוצה אמורים להשלים בימים הקרובים עסקה עם שחקן נוסף. מדובר במגן יובל יוסיפוביץ', שיחתום לשלוש או ארבע שנים, בכפוף לסיכום סופי עם המועדון. המגן הימני, 21, שותף העונה בשני משחקי גביע הטוטו בהם השלים 90 דקות.

איתי שכטר יעמוד היום לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully