וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: תקלה טכנית ב-MRI של חיימוב, לא ברור לכמה זמן ייעדר

9.12.2015 / 14:12

השוער שנפצע בכתף יעבור בדיקה נוספת בשבוע הבא. מוחמד גדיר הוצע לקבוצה, האפשרות נשקלת ברצינות. שמו של אלון תורג'מן עלה גם כן, אך טרם נעשו שיחות בעניינו

one

בווידאו: תקציר הפסדה של עירוני קרית שמונה לבית"ר ירושלים

חלוצה הישראלי של לוקרן הבלגית, מוחמד גדיר, הוצע לעירוני קרית שמונה ששוקלת את מועמדותו ברצינות. גדיר לא זוכה ליותר מדי דקות משחק בקבוצה אליה עבר בקיץ האחרון, ונראה שהוא עשוי לחזור לארץ, כשלוואלה! ספורט נודע שנציגיו של השחקן כבר הציעו אותו לבעלים איזי שרצקי, שבוחן את העניין לעומק. גדיר בלט בעונה שעברה במדי בני סכנין והוא גורם לעניין בלא מעט קבוצות, אלא שלא מעט אנשים בסביבתו משוכנעים שדווקא קרית שמונה היא המקום הנכון עבורו כעת.

מלבד גדיר, גם שחר הירש עדיין על הפרק ובקרית שמונה ישמחו לקלוט אותו אם מכבי חיפה תהיה מוכנה לשחררו. גם שמו של החלוץ אלון תורג'מן הוזכר, אך עד כה לא נרשמו שיחות בין שרצקי לחיפה בעניינו. בקרית שמונה אמרו היום שיש רשימה ארוכה של חיזוק פוטנציאלי, אולם כל שחקן ייבחן בקפידה רבה לפני שיוחלט אם להביאו.

בשל תקלה טכנית בבדיקת ה-MRI שנערכה לשוער גיא חיימוב, עדיין לא ברורה מה חומרת פציעתו, כאשר בדיקה נוספת תיערך לשוער ככל הנראה בשבוע הבא. חיימוב בכל מקרה, ייעדר מול הפועל באר שבע ביום ראשון כשמהדי זועבי יהיה זה שיעמוד בין הקורות.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בדרך לקרית שמונה? גדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully