וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי חתם בבני יהודה: "האיש הכי מתאים כרגע"

9.12.2015 / 11:27

משה דמאיו סגר עם מאמן מכבי נתניה לשעבר עד סוף העונה כמחליפו של יוסי אבוקסיס שפוטר אתמול, והוא יעמוד על הקווים כבר בשבת במשחק נגד מכבי חיפה. "יש לו את הניסיון להחזיר את השקט לקבוצה", אמרו במועדון

one

בווידאו: תקציר ההפסד 3:1 של בני יהודה להפועל רעננה

יוסי מזרחי הוא מאמנה החדש של בני יהודה. המאמן הוותיק נפגש הבוקר (רביעי) עם משה דמאיו במטרה לסגור את החוזה שלו בקבוצה. מזרחי סומן מלכתחילה כאחד השמות הבולטים להגיע במקומו של יוסי אבוקסיס, והוא ישמש כמאמן הקבוצה עד סוף העונה. מזרחי גם יהיה האיש שיעביר בשעות הצהריים את אימון הבכורה שלו בקבוצה, כל זאת במטרה לעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה הקרוב בשבת נגד מכבי חיפה. מזרחי צפוי להשתכר כ-50 אלף שקל ברוטו בחודש.

מינויו של מזרחי מגיע בשיאם של אירועים רבים שהתרחשו סביב המועדון וגרמו לו לטלטלה גדולה שבשיאה פוטר אתמול יוסי אבוקסיס מתפקידו, זאת לאחר ההפסד 3:1 להפועל רעננה. היחסים העכורים בין דמאיו לאבוקסיס החלו לבעבע בשבוע האחרון בעקבות פרשת בן צעירי וההחלטה להוציאו מהסגל.

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ניב אהרונסון
יציין בכורה כבר בשבת. יוסי מזרחי/ניב אהרונסון

כעת עם מינויו של מזרחי מקווים במועדון כי השקט ישוב למועדון. "הוא האיש הכי מתאים בזמן הכי מתאים", אמרו גורמים המקורבים למועדון. "יש לו את הניסיון ליצור שקט ולשים את בני יהודה במקום שהיא ראויה להיות בו".

מזרחי בן ה-62 אימן עד השנה שעברה את מכבי נתניה ועזב אותה עקב המצב הכלכלי הרע. הוא ניהל לאחרונה מגעים עם הפועל קטמון שלא הבשילו לכדי חתימה. ברזומה שלו קבוצות רבות שאותן אימן, ביניהן בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה, מ.ס. אשדוד, אפולון לימסול ומכבי תל אביב, כשבעברו הוא שימש בשתי קדנציות גם כעוזר מאמן הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully