וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו לקראת א.א.ק: "אנחנו ראויים לעלות שלב ביורוקאפ"

8.12.2015 / 22:48

כוכב הפועל ירושלים מוכן למשחק הגורלי (רביעי, 19:00, ערוץ 5): "מקווה שנתקן את ההפסד ביוון". פרנקו: "צריך לשמור על ריכוז ולהיצמד למפתחות שלנו, הם יענישו על כל טעות"

יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים תעלה מחר (רביעי, 19:00, ערוץ 5) למשחקה החשוב ביותר העונה, כשתארח את א.א.ק אתונה בידיעה שכל תוצאה זולת ניצחון תדיח אותה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים. ניצחון, לעומת זאת, ישאיר את גורלה של האלופה הישראלית בידיה, ויעביר את ההכרעה למחזור האחרון ולמשחק מול וולווגרד. במפגש הראשון בין הקבוצות הוליכה ירושלים ב-17 הפרש, אך הפסידה בסופו של דבר 75:74. בדומה לקבוצה של דני פרנקו (מאזן 5:3), גם א.א.ק (4:4) נלחמת על מקומה בשלב הבא, ותבטיח אותו עם ניצחון מחר.

אם ברצונה לנצח מחר, תצטרך ירושלים לעצור את ה-MVP ומלך הסלים של המפעל עד כה, לוקאס מברוקופולידיס, שקולע 25 נקודות בממוצע למשחק. שחקני מפתח נוספים עם מאליק היירסטון ודושאן שאקוטה, שחווה עונה טובה.

"צריך לשמור על הריכוז שלנו מול קבוצה שיש לה יכולת לעשות לא מעט נקודות בזמן קצר לאורך כל הזמן", אמר דני פרנקו. "גם כשאנחנו מובילים לדעת לשמור על הקצב, ובפיגור נצטרך לשמור על הרבה שקט נפשי, להיות אגרסיביים גם בהתקפה. צריך להיצמד למפתחות שלנו, למרות שתמיד יכולות להיות הפתעות כאלה ואחרות. צריך לזכור טוב טוב מה אנחנו רוצים לזכור , כי על כל טעות הם יכולים להעניש".

ליאור אליהו הוסיף: "באמצע המשחק נגד קרית גת כבר התחלנו לחשוב על המשחק מחר. כולם יודעים מה המשמעות שלו, אנחנו מאוד רוצים לעלות שלב ואנחנו ראויים. ביוון המשחק היה לנו ביד ולא ניצחנו, אני מקווה שנצליח לתקן מחר".

ליאור אליהו הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מוכן ומזומן. אליהו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully