וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טל בנין ואפרים גבאי הושעו עד לבירור העימות ביניהם

8.12.2015 / 20:41

המאמן והמנכ"ל "יצאו לחופשה בתשלום עד לבירור הסוגיה". גבאי יגיש תביעת דיבה נגד אחיו של בנין והודיע שיגיע לעבודה על אף ההשעיה. בן מרגי וגל כהן צפויים למלא את מקומו של בנין

one

האדומים הוציאו הודעה רשמית, לפיה הבעלים והמנכ"ל "יצאו לחופשה בתשלום עד לבירור הסוגיה". עוזרו של בנין, מאיר בן מרגי, ובלם העבר גל כהן צפויים למלא את מקומו של המאמן.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ השעה הערב (שלישי) את מאמן הקבוצה טל בנין ואת המנכ"ל אפרים גבאי מפעילות עד לבירור העימות ביניהם. מהמועדון יצאה הודעה רשמית, לפיה: "הבעלים יואב כץ החליט, לנוכח התקרית בסיום הדרבי, להוציא לחופשה (בתשלום) את המאמן טל בנין והמנכ"ל אפרים גבאי עד בירור ממצה של הנושא". את מקומו של בנין ימלא עוזר המאמן מאיר בן מרגי בסיוע שחקן הקבוצה לשעבר גל כהן, שמסייע ביעוץ מקצועי לקבוצה והצוות המקצועי. כץ זעם על העימות בין השניים ואחרי התייעצויות רבות החליט לעשות את המהלך.

טל בנין מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
אחיו פותח פה. בנין/ברני ארדוב

אחיו של טל בנין גל פידלינג היה במוקד העניינים ביממה האחרונה, לאור העימות בינו ואחיו לבין מנכ"ל הפועל חיפה אפרים גבאי. כעת, בשיחה עם וואלה ספורט, פידלינג החליט לחשוף את הצד שלו בעימות שהתרחש אתמול בסיום ההפסד 4:2 בדרבי. "אני שומע בכל היום שמעוותים את המציאות וזה כואב לי", אמר אחיו של מאמן האדומים, "טל לא רוצה שאדבר, אבל לא יכול להיות שיעוותו את המציאות".

פידלינג המשיך ואמר: "מה שקרה זה שאתם העיתונאים שאלתם את טל במשך דקות רק שאלות שאינן מקצועיות. אני אמרתי בשקט לדובר נועם רגב שהשאלות האלה זה חלק מהשכונה של המועדון. הוא צעק לי 'אתה אומר שהמועדון שכונה, אז תצא'. ניגשתי אליו לאחר מכן ושאלתי אותו למה הוא צועק עליי ליד אנשים, אבל הוא המשיך ואז הרגשתי דחיפה מאחורה. הסתובבתי וראיתי שזה אפרים גבאי, שהוא הבעיה האמיתית של הפועל חיפה.

"וכשאפרים דוחף אותך אתה מרגיש דחיפה. אפרים השתמש בכלי היחיד שלו בארגז הכלים, בריונות. אני בחרתי שלא לרדת לרמה הזאת. אמרתי לו 'מה אתה תוקף אותי', אבל הוא המשיך לדחוף אותי ולצעוק לי 'מי אתה בכלל'. יש מצלמות באיצטדיון, לכו תוציאו את הסרטון ותראו מי דובר אמת. אני עומד מאחורי הדברים שלי. עושים לאח שלי עוול מתחילת השנה ואני חלק מאח שלי. אני לא יכול לראות את זה. אף מאמן לא הצליח כאן בשנים האחרונות, אז אולי המאמן הוא לא הבעיה"

דובר הפועל חיפה נועם רגב סירב להגיב.

אפרים גבאי מנכ"ל הפועל חיפה. שלומי גבאי
בלב המהומה. גבאי/שלומי גבאי

גבאי לא מתכוון לשתוק על דבריו של אחיו של בנין, והוא מתכוון להגיש תביעת דיבה נגדו, כשבמקביל, לא מן הנמנע שאחיו של המאמן יגיש תביעת נגדית. גבאי אף הודיע לסביבתו שלמרות ההשעייה הוא יגיע לעבודה כרגיל.

המנכ"ל התייחס בחשבון הפייסבוק שלו למשפט שלטענתו בנין אמר לו ("כואב לך שהתקדמתי ואתה נשארת מוכר אבטיחים"), כשכתב: "אני גאה! אני גאה על העובדה שכבר בגיל 10 התחלתי לעבוד ולפרנס את עצמי ומשפחתי ולעזור להוריי היקרים. אני גאה על העובדה שכבר אז מכרתי גרעינים, פרחים, הסתובבתי ביציע ומכרתי גם ארטיקים לאוהדים והתפרנסתי בכבוד. הרבה כבוד. אני גאה על העובדה שמכרתי אבטיחים... כן, קצת אחרי האבטיחים התחלתי להריח עסקים, אבל אז עולם הכדורגל נפתח בפניי. היו שניסו לעצור אותי ואמרו לי: "אפרים, יש לך כל הזמן רכב חדש, אתה מסודר, אל תיכנס לזה", אבל את האהבה לא יכולתי ולא רציתי לעצור. עברתי הרבה - כשחקן אפור שנלחם במגרש, עם לב והמון נשמה ובלי כסף. מתל חנן חזרתי בכדי לסייע להפועל חיפה לעלות ליגה - שוב, בלי כסף, הכל בתרומה ובעיקר עם המון אהבה. והנה, מאותו שחקן אפור הגעתי עד לתפקיד המנכ"ל, וזאת מבלי להרוויח מיליונים וגם לא עשרות אלפים.

"אף אחד אחר לא עבר את מה שעברתי אני בין כותלי הפועל חיפה. הייתי כאן בימים גדולים של אליפות ואירופה, הייתי כאן בימים קשים של ירידת ליגה ועל סף פירוק, עם מפרקים ועם "רוכשים פוטנציאליים" ועם בעלים חדש ומאמנים רבים. הייתי כאן במפלות, באכזבות, בבכי ובאושר. הייתי כאן הרבה לפני כל מי שנמצא כיום במועדון ואשאר כאן עוד זמן רב - בעזרת ה'. כמו האבטיח - תמיד אשאר אדום מאוד עמוק בפנים, עמוק בתוך הלב. אף אחד לא ישנה אותי, גם לא בעבור חופן של מיליוני דולרים. "טול קורה מבין עיניך" ודע שהמועדון עומד לפני הכל".

למרות שבהפועל חיפה לא מוכנים להגיב רשמית, גורמים במועדון טענו שאחיו של בנין הוא זה שיצר את הפרובוקציה כאשר נכנס למסדרון חדר ההלבשה וצעק צעקות וזאת למרות שהתבקש להישאר מחוץ למתחם.

עדכון ראשון: 19:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully