וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארולדיס צ'פמן מואשם שחנק את חברתו וירה באקדח בבית שמונה פעמים

8.12.2015 / 16:41

הטרייד שאמור היה לשלוח את הקלוזר מסינסינטי לדודג'רס תקוע לאחר שפרשת אלימות נחשפה. על פי דו"ח המשטרה, בת הזוג של צ'פמן מצאה משהו שהיא לא אהבה בסלולארי שלו, והוא תקף אותה

ארולדיס צ'פמן שחקן סינסינטי רדס. Joe Robbins, GettyImages
הסתבכות רצינית. צ'פמן/GettyImages, Joe Robbins

רק אתמול (שני) התפרסמו הידיעות לפיהן ארולדיס צ'פמן, הקלוזר המצוין של סינסינטי, עובר בטרייד ללוס אנג'לס דודג'רס. אלא שכעת העסקה הזו תקועה, לאחר שה-MLB פתח בחקירה בנוגע לפרשת אלימות בה על פי החשד מעורב צ'פמן בן ה-27. הליגה לא תימנע את המעבר, אולם הדודג'רס הם כרגע אלה שמעכבים את השלמת העסקה, בשל הגילויים החדשים והמטרידים.

מדו"ח המשטרה שפורסם היום ב"יאהו ספורטס" עולה כי ב-30 באוקטובר, בשעות הלילה, צ'פמן ירה שמונה יריות באקדח בתוך החנייה שלו, בביתו שבפרברי מיאמי, אחרי ויכוח שהיה לו עם בת הזוג שלו. לשוטרים שהגיעו למקום סיפרה האישה כי צ'פמן חנק אותה ודחף אותה על הקיר. השחקן לא נעצר באירוע, למרות שמספר דו ספרתי של שוטרים נכח במקום. הסיבה לכך, על פי המשטרה, הייתה "גרסאות סותרות וחוסר שיתוף פעולה מצד המעורבים".

הוויכוח, כך נכתב, החל לאחר שבת הזוג של צ'פמן מצאה משהו בטלפון הסלולארי שלו ואחרי העימות בין השניים, היא התחבאה בשיחים בזמן שהמשטרה עשתה דרכה למקום.

כאשר השוטרים הגיעו אל הבית, הם הקיפו וחסמו אותו והתקשרו שמונה פעמים לטלפון של צ'פמן, שם המתין להם רק המענה הקולי. בסופו של דבר, הקלוזר יצא מהבית, שוחח עם השוטרים והודה בפניהם שהוא ירה שמונה פעמים, כאשר שבע יריות פגעו בקיר בחנייה והשמינית עפה החוצה דרך חלון פתוח. האירוע התרחש בסיומה של מסיבה שנערכה בביתו של השחקן ובה נכחו בני משפחתו וחברים.

אם צ'פמן יימצא אשם בעבירת אלימות, הוא צפוי לספוג השעייה ממושכת מהליגה. ב-ESPN נכתב כי בוסטון רד סוקס, שבחודש שעבר צירפה את הקלוזר של סן דייגו, קרייג קימברל, רצתה עוד קודם לכן להביא את צ'פמן אבל בדיקת רקע שנעשתה לגביו גילתה את הפרשייה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully