וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אופטימיות זהירה בנוגע לפציעה של גיא חיימוב

8.12.2015 / 14:57

השוער שנמצא בספק גדול למשחק מול באר שבע, עבר בדיקת אולטרסאונד בה לא התגלו רמזים לקרע בשריר. יחד עם זאת, במועדון מחכים לבדיקת MRI כדי לדעת סופית כמה זמן הוא ייעדר

one

שוערה של עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב, לא ערך היום (רביעי) אימון והוא יעבור מחר בבוקר צילום MRI על מנת לברר באופן סופי את חומרת פציעתו. חיימוב חש היום טוב יותר והכאבים שלו פחתו משמעותית, מה שיוצר אופטימיות זהירה בקרב אנשי קרית שמונה. עם זאת, בקבוצה לא ממהרים להגיע למסקנות ויחכו לצילום שיבהיר סופית כמה זמן הוא יעדר.

חיימוב שנמצא בספק גדול למשחק נגד הפועל באר שבע במחזור הבא, נחשב לאחד מנקודות האור היחידות בעונה הלא טובה שעוברת על הקבוצה הצפונית ובקרית שמונה מקווים מאוד שמדובר במתיחה קלה בלא בפציעה חמורה דוגמת קרע. האופטימיות הזהירה נובעת גם מכך שבצילום האולטרסאונד לא אובחן קרע ברצועות (ההערכה של אנשי הצוות הרפואי היא שבמקרה של קרע גדול היו רואים זאת בצילום האולטרסאונד).

בינתיים בקבוצה ממשיכים להתעסק ברצון לחיזוק בחודש ינואר ומאמינים שאפשר יהיה להביא את שחר הירש שלא נכלל אתמול בסגל של מכבי חיפה לדרבי. בקרית שמונה מקווים שהפעם יעקב שחר יסכים לשחרר את הירש בהשאלה.

שוער עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב. אדריאן הרבשטיין
בקרית שמונה מקווים שמדובר במתיחה קלה. חיימוב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully