וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תיפגש ברביעי עם יוסי מזרחי, שעשוי לחתום לשנה וחצי

8.12.2015 / 21:50

הכתומים קרובים מאוד לסגור עם מאמן מכבי נתניה בעונה שעברה, כשהחתימה וההכרזה צפויה ביום רביעי במטרה שמזרחי יעמוד על הקווים כבר בשבת מול מכבי חיפה. בן צעירי יחזור לסגל

one

אם לא יקרה משהו ברגע האחרון, בני יהודה תכריז מחר (רביעי) על יוסי מזרחי כמאמנה החדש במקומו של יוסי אבוקסיס שפוטר הבוקר מהתפקיד. מזרחי, שאימן בשנה שעברה את מכבי נתניה, נחשב כרגע למועמד המוביל ועשוי לסגור על חוזה לשנה וחצי בשכונה. מהרגע הראשון בבני יהודה סימנו את מזרחי כמועמד לתפקיד ומשה דמאיו, שרוצה מאוד לראות אותו מוביל את המועדון כדי להשאיר אותו בליגה, ייפגש עם מזרחי במהלך רביעי. בכל מקרה, אם מזרחי לא יגיע, תחזור הנהלת הקבוצה לאפשרות למנות את משה סיני.

מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי. קובי אליהו
בדרך לאימון בני יהודה. יוסי מזרחי/קובי אליהו

בתוך כך, בני יהודה מנסה להרגיע את העניינים אחרי הזעזוע שעבר על הקבוצה הבוקר (שלישי) עם פיטוריו של יוסי אבוקסיס. משה דמאיו, הבעלים של הקבוצה, כינס את השחקנים במהלך האימון וערך איתם שיחה שבה הביע התנצלות על אירועי השבוע וחצי האחרונים.

"קרו פה במהלך השבוע וחצי אירועים שלא היו צריכים לקרות ואין לכם קשר אליהם", אמר דמאיו. "אני מתנצל שהדברים האלה קרו כפי שקרו. אני מכבד את יוסי ומקווה שנצא מחוזקים מהסיטואציה הזו". כמו כן, דמאיו העריך בפני השחקנים כי ביומיים הקרובים ימונה מאמן חדש לקבוצה, שאולי אפילו יספיק לעמוד על הקווים בשבת במשחק נגד מכבי חיפה.

דמאיו פנה באימון גם לבן צעירי ואמר לו: "אני מתנצל על כל מה שקרה. פעלתי מהלב", וחיבק אותו. צעירי אמור לשוב לסגל כבר במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully