וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיונות להכשיר את פארמר, אוחיון: "אם נשחק ככה, עוד נגיע למשהו"

8.12.2015 / 8:15

מכבי תל אביב עושה מאמצים כדי להכשיר את הרכז הפצוע למשחק הקריטי, ושבעת רצון מהיכולת מול אילת. אוחיון מבודח: "חנוכה זה חג המכבים, נקווה שזה יהיה חג גם בשבילנו". רוצ'סטי מרוצה מהתהליך

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי הניצחון הדחוק והקריטי על ססארי ולפני המשחק הביתי החשוב מול באמברג, השיגו אמש (שני) הצהובים ניצחון קליל מול הפועל אילת בתוצאה 69:96, שנתן זריקת עידוד לשחקנים. את הרבע הראשון סיימו הצהובים ביתרון 15:38, ולא התקשו לאורך כל המשחק, למרות היעדרותם של ג'ורדן פארמר, אייק אופייבו, דגן יבזורי וארינזה אונואקו. את פארמר מנסים להכשיר למשחק הירוליג הביתי ביום חמישי. בחדר ההלבשה ביקש המאמן ז'אן טבק מהשחקנים "להמשיך להתקדם ולא ללכת כמה צעדים אחורה, אפשר להגיע להישגים אם נשחק כך במשחקים הקרובים".

טיילור רוצ'סטי סיכם: "אנחנו מרגישים יותר טוב, ונמצאים בתהליך שז'אן טבק עובד איתנו עליו. אנחנו מנסים להשתפר עוד ועוד בכל יום, התוצאה לא חשובה כמו התהליך, יש עוד דברים שאחנו עובדים עליהם, אז אני מאמין שניראה אפילו יותר טוב, אנחנו מנסים להוציא לפועל דברים בקצב המהיר בו אנו משחקים עכשיו, יש לנו שחקנים פצועים ואנחנו מחכים שיחזרו לסגל, אבל לא משנה מי נמצא על המגרש, או מה התפקיד שלי, כלל אחד חייב לתרום כאן בקבוצה כדי שנשיג ניצחונות, כל עוד זה פועל זה טוב".

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
מאמצים גדולים להכשיר אותו. פארמר/ניב אהרונסון

על המשחק החשוב מול באמברג ביום חמישי אמר השחקן: "תהיה מלחמה גדולה. אנחנו חייבים להגן על הבית שלנו במשחק הזה".

יוגב אוחיון הוסיף: "אילת קבוצה טובה יותר ממה שהראתה אתמול. אני חושב שהם נראו ככה במשחק במצב הזה בגלל האינטנסיביות ההגנתית שהראינו. אנחנו עובדים קשה מבחינה הגנתית בשבועות האחרונים. עבדנו קשה מאז שחזרנו מססארי, ועובדים קשה בפן ההגנתי בשבועות האחרונים וכמו שטבק אמר לנו - אם נשחק כמו מול אילת גם נגיע להישגים".

על הסיכויים להעפיל לטופ 16 הוסיף אוחיון: "קבוצות אחרות לא יעשו בשבילנו את העבודה, אנחנו חייבים לעשות את מה שתלוי בנו מול קבוצה טובה מאוד. היא קבוצה מצוינת וזה מראה הרבה על היכולות של באמברג. אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו ולעשות את העבודה שלנו במה שתלוי בנו. אומרים שחג החנוכה זה חג המכבים מקווים שזה מה שיהיה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 69:96 את הפועל אילת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully