וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע פנתה ללוקרן, שדורשת 300 אלף דולר על גדיר

8.12.2015 / 7:56

סוכנו של השחקן יצר קשר עם הבלגים לאחר שבכר נתן אור ירוק למהלך, הסכומים גבוהים כרגע. גם גדיר דורש סכומים דומים. בכר מחפש גם קשר לקראת ינואר

one

הפועל באר שבע פנתה בימים האחרונים ללוקרן הבלגית בנוגע למוחמד גדיר. לוואלה ספורט נודע כי סוכנו של השחקן דודו דהאן עומד מאחורי המהלך, זאת לאחר שבמועדון אישרו לו לבדוק את הנושא ולאחר שבכר נותן אור ירוק להחתימו בקבוצה.

לוקרן דורשת כרגע כ-300 אלף דולר תמורת השחקן אותו רכשה בסכום דומה ממכבי חיפה, אלא שגם השחקן דורש סכום דומה בחוזה ארוך טווח וכרגע אין התקדמות. בבאר שבע לא מתכוונים לנהל משא ומתן עם גדיר עד שלא תתבהר סופית התמונה מול הקבוצה הבלגית. בכר רוצה להתחזק גם בקשר לקראת ינואר ומחפש שחקנים ישראלים וזרים לשתי העמדות. במועדון לא פוסלים אפשרות להתחזק בהמשך גם בשחקן הגנה.

בבאר שבע מאמינים כי אם גדיר ישוב לישראל זה יהיה לבאר שבע, מאחר ומקורבים לעסקה טוענים שהפועל תל אביב לא מסוגלת, לפחות כרגע, לעמוד בעלויות שלו.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
כרגע אין התקדמות. מוחמד גדיר/ברני ארדוב

בתקשורת הרומנית דווח אתמול כי סטיאווה בוקרשט עשויה לפנות לאובידיו הובאן. בבאר שבע לא קיבלו כל מידע לגבי הנושא הזה ומתכוונים להחתים אותו בקרוב על חוזה חדש. כפי שפרסמנו, גם אליניב ברדה צפוי לחתום על חוזה, לשנה עם אופציה או לשנתיים בסיומן יפרוש.

בסביבתו של בן שהר מעודדים מקצב ההחלמה שלו, אך עדיין לא יודעים מתי הוא יוכל לשחק. שהר מתנהל כרגיל, אולם עדיין לא קיבל אישור לחזור למגרשים. אם יגיע חלוץ, אחד החלוצים של באר שבע יעזוב, וכפי הנראה יהיה זה שלומי ארבייטמן שיבקש לעזוב. מבחינתו של בכר, כל שחקני הסגל של באר שבע שנכללים ברוטציה יישארו. עדיין לא ברור כיצד יגיב רועי גורדנה במקרה שיגיע שחקן נוסף על העמדה שלו, אך בבאר שבע טוענים כי במצב הנוכחי הקבוצה לא יכולה להישען על סגל "צר" יחסית, שמכיל ארבעה קשרי מרכז שדה בלבד. המטרה של בכר היא לחזק את הקבוצה בשחקן או שניים משמעותיים שיוכלו להוות גורם משמעותי במאבק מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully